Wijzigingen Octavia II modeljaar 2013?

Michel

Forumguru
Het zou me niets verbazen als de wijzigingen voor de Octavia zeer minimaal zijn, omdat de Octavia III ergens begin 2013 op de markt wordt verwacht.

Rallye

Forumguru
Dat ligt inderdaad voor de hand, hoewel de Combi volgens de geruchten nog zeker tot in 2014 mee moet.

ZeroNRG

Senior Member
betreffende de wijzigingen modeljaar 2013

MODELJAAR 2013
Zoals bekend gaat ieder jaar vanaf productieweek 22 het nieuwe modeljaar 2013 in. Dit gaat gepaard met een aantal wijzigingen op onze modellen.
Naast enkele kleine wijzigingen op het reguliere programma, die u in de bijlage treft, is de belangrijkste wijziging een uitbreiding
van de Octavia en Superb Businessline. Op verzoek uit de organisatie is er overeenstemming bereikt met ŠKODA Auto om de
Businessline modellen van de Octavia en de Superb nóg rijker uit te rusten. Deze uitbreiding bestaat uit :
Octavia Businessline
• Ambition en Elegance : Bluetooth telefoonvoorbereiding met stuurwielbediening

hemi24

Forumguru
Ja nou wordt 'ie leuk!!!

Zeggen dat je een uitvoering nóg rijker uit gaat rusten, terwijl je deze optie op modeljaar 2010 standaard was en vervolgens op modeljaar 2011 weer is wegbezuinigd..! :confused:

ZeroNRG

Senior Member
Ik ga eens navraag doen of ik deze PDF wel mag ontvangen van de dealer, hekel punt bij mij was dat ik in eerste instantie de bluetooth optie los had besteld.
Nu zat deze er dus op de offerte van de Lease niet bij en kreeg ik dit dus als bevestiging terug van de dealer.

Rallye

Forumguru
Heren, dat is de Octavia 3. Dit topic ziet op de wijzigingen van de Octavia 2 per modeljaar 2013, dus vanaf week 22 van 2012!

Bovenaan Onderaan