Wimmme groet de mensen

wimmme

Lid
Hallo,

ik volg al geruime tijd mee op het forum, maar heb me nog niet deftig voorgesteld als ik me niet vergis.
Ik kom uit België, ben 34 en rijd nu 5 jaar met een Skoda Octavia 2, daarvoor een Seat Leon.
Vrijdag mag ik mijn nieuwe wagen ophalen, een SuperB Combi Greenline, ik ben benieuwd.
Ik maak alvast plannen voor het vervangen van de DRL door witte (al dan niet LED), eindpijpjes, en misschien de dakdragers toch maar 'verzilveren' ?

Dit is echt :xyxthumbs: forum !

Tot later,
wimmme

CDK

Forumguru
alsnog welkom op het forum en heel veel plezier met je nieuwe S2C! we zien de foto's graag op het forum verschijnen ;)

greetz Corné

yves1966

Forumguru
Hallo,

ik volg al geruime tijd mee op het forum, maar heb me nog niet deftig voorgesteld als ik me niet vergis.
Ik kom uit België, ben 34 en rijd nu 5 jaar met een Skoda Octavia 2, daarvoor een Seat Leon.
Vrijdag mag ik mijn nieuwe wagen ophalen, een SuperB Combi Greenline, ik ben benieuwd.
Ik maak alvast plannen voor het vervangen van de DRL door witte (al dan niet LED), eindpijpjes, en misschien de dakdragers toch maar 'verzilveren' ?

Dit is echt :xyxthumbs: forum !

Tot later,
wimmme
proficiat met je aankoop, wanneer heb je deze besteld of was hij in stock?

dirkie996

Forumguru
Van harte gefeliciteerd met de nieuwe wagen. Nog een belg die de weg heeft gevonden naar dit keigoede forum :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan