Wimus

Wimus

Actief lid
Hoi allemaal
Ik ben Wim, en samen met mijn lieve vrouw Kasia, trotse eigenaar van een nieuwe Yeti (uitvoering zie onderschrift)
Ik ben 52 jaar en woon in Vlijtingen (gemeente Riemst), 5 km over de grens bij Maastricht.
Sinds 1976 bijna altijd VW gereden, en toen onze New Beetle 3 jaar werd, gaan uitkijken naar iets nieuws. Die Beetle beviel prima qua rijden, maar was eigenlijk voor ons een beetje te klein en te laag. (doe in mijn vrije tijd veel vrijwilligerswerk voor een stichting die hulptransporten organiseert voor de allerarmsten in Polen) http://www.help-polen.nl
Sinds de Yeti op de markt is, had ie al mijn interesse gewekt, dus zijn we een proefrit gaan maken. Die is zo goed bevallen, dat we er een gekocht hebben.
Daar ik niet in de gelukkige omstandigheid verkeer een lease auto van de zaak te kunnen rijden, maar een auto 100% zelf betalen moet, is de prijs/kwaliteit verhouding erg belangrijk voor mij, en dat is bij Skoda geen probleem :xyxthumbs:

Gieliovd

Forumguru
Alsnog welkom Wim!

Je draait al een tijdje mee maar alsnog ben je van harte welkom. Bij het vallen van de naam Kasia had ik al het vermoeden dat er een Poolse in het spel was, heb ik dit goed?

Mijn tijd in het land is ook uitstekend bevallen, met veel Kasia's om me heen haha.

Leuke wagen, en nog een flinke motorisering ook! Als je dat vergelijkt met een 1.2TSI uitvoering... Dan brult die 2.0TDI erover met 170PK.

Wimus

Actief lid
Wat Kasia betreft....ben er HEEL blij mee :D en ze is inderdaad Poolse.
en wat de auto betreft, die is niet zoveel sterker dan een 1.2TSI, ik heb maar 110 PK en geen 4x4, maar is prima voor mij en qua belasting ook wat gunstiger hier in Belgie

Hetzer

Forumguru
Welkom op dit forum Wimus!!!!!!!!!!!!!!!!, inderdaad meer dan genoeg de 81 KW 2.0 TDI, fijne motor heb er ooit eens in mogen rijden.

Hoe is het trouwens met het Yeti gehalte in Polen???

Wimus

Actief lid
Ik weet niet hoe de prijzen liggen in Polen, maar ik heb er nog geen gezien daar. Als alles goed gaat, ga ik in december weer, zal dan nog eens goed rondkijken

Gieliovd

Forumguru
Als alles gaat zoals ik het wil dan ga ik binnenkort ook die kant weer op, is een tijd geleden... Ik heb daar eens een half jaar gewoond en gewerkt in Gryfow Slaski in de buurt van Jelenia Góra.

Ik vind het een mooi land en leuke mensen!

Doet me denken dat ik ze weer eens moet schrijven in de fabriek!

Bovenaan Onderaan