Windgeleider voordeuren

Hallo,

Yeti Active plus 1.2tsi DSG Cappuccino beige besteld en wordt geleverd in week 36. Dus 12 wkn. Gelukkig zit mijn vakantie er nog tussen schiet het tenminste een beetje op:D
Opties:
afstands bediening, park distance control, radio swing, cruise control, armsteun midden, lendesteunen, sunset, stootstrippen, sportpedalen, speakers achter en trekhaak.

Bij dit al wil ook graag windgeleiders op de voordeuren maar wil eerst zekerheid of deze accessoire geen extra windgeruis oplevert. Dus wie kan mij hierin informeren?

Alvast bedankt.

snel

Actief lid
deze waren nog niet te leveren staan vanaf feb op nalevering belgie was goedkoper
maar tot nu niks (orgineel skoda)

wimv

Actief lid
Helaas geen ervaring met de Yeti, maar op mijn Fabia II gaf het een partij extra windgeluid. Ik heb ze er weer afgehaald. Als ik zo naar de opbouw van de zijramen van de Yeti kijk ben ik bang dat het extra geluid hier hetzelfde zal zijn.
Wim

EdK

Forumguru
Heb ze bijna vanaf begin op de RR, en lawaai is niet extra toegenomen.
En met regen bv zijn het ideale dingen, kunt je raam op redelijke kier zetten zonder dat er regenwater naar binnenkomt.

Voor me volgende wagen staan ze alvast aangekruist als optie

CaseyBasey

Actief lid
@Fabiaatje en EdK: zijn jullie rokers? Ander zou ik niet weten waarom je je raam ook met regen open zou willen hebben.

EdK

Forumguru
Ja ik ben roker, maar dat is zeker niet de hoofdreden van de windgeleiders.
Zoals ik zomer en winter altijd met een open slaapkamer raam slaap , heb ik ook altijd tijdens het rijden mijn raam open staan.
En zomers dag als je je wagen ergens in de zon geparkeerd hebt staan, kun je zonder dat het opvalt altijd je raam op een kiertje zetten waardoor de boel kan ventileren !

Maar tja als je die dingen nog nooit hebt gehad op de auto, dan zie je de voordelen ook niet zo gauw !

Ben geen roker maar hou gewoon van frisse lucht. Dus wanneer het regent wil ik ook graag een raampje kunnen open zetten. Daarbij kan het gewoon ook lekker ruiken buiten en dat is ook genieten.

Wasmachineman

Forumguru
Ja Ed, inderdaad pfffff. Straks is het afgelopen met dat gepaf in een auto ! Let op. Net zoals telefoneren in bepaalde landen mag je ook niet meer roken als je stuurt !

EdK

Forumguru
Tsja ik ga naar noorwegen en daar mag het al niet meer in de auto !
Pffff, maar voor dat hier is, ben ik al met Pensioen en dat is in 2027 ehhh 2029.
Tsjoh moet ik nog zo lang doorwerken ??

snel

Actief lid
rekent u al met tachtig jaar want dat wordt de nieuwe pensioen leeftyd
of 70 dienstjaren
rook verbod in auto is sneller:945:

EdK

Forumguru
Denk dat ik binnenkort maar een waterpijp in de auto zet.
Kan men weer wat uitzoeken in denhaag

corsaar

Senior Member
snel@ Bedoel je dat een Yeti voor oude mannen is ?
Vandaar de hoge instap!! Vanmiddag een jonge blonde vrouw in
een witte yeti in Zaandam dat kan toch niet?

snel

Actief lid
:471::1761:ik ben een oude man met een jonge vrouw ze is niet blond maar ook niet dom,
Ik ben jong van geest (snel) geen tachtig maar op weg
Hou van hulpmiddellen die het leven makkelijk maken voor jong en oud:yeah:
en daarom past een yeti ook voor jong en oud en is er geen onderscheid bij een goede wagen om oud te kunnen worden:923:en zijn

Bovenaan Onderaan