</font><blockquote><font class="small">Citaat: Alexxxx</font><hr />
Ik ben vannochtend bij de dealer geweest.
Probleem opgelost, de dealer heeft de rubbers gekit.
Welliswaar niet erg netjes, er is nog een klein beetje kit zichtbaar op de rubber.
Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen ?
[/ QUOTE ]
Bij jou ook al ?? dat was ook de eerste poging welke ze bij mij waagde. Zag er niet uit. Rubber en deur en deur zaten onder de kit. Toen ik ging reclameren werd het een welles nietes spelletje tussen receptie en monteur. Zeiden beide dat de ander me had moeten vertellen de dag later terug te komen om het weg te vegen (moest eerst uitharden). Ik vind t maar een knullige oplossing. Ze hebben me zelfs de beschrijving van PON, met tekening, laten zien. Daar zie je inderdaad zo heel overdreven aangegeven hoe een dikke laag (lees: DIKKE) tussen rubber en deurframe moet worden gespoten. Daar was ik dus niet blij mee. De tweede poging was dus het nieuwe (gemodificeerde: geloof er trouwens niets meer van) raampie. Maar dat had de monteur ter vergemakkelijking van montage onder de glijmiddel gespoten
Gevolg: niet goed luchtdicht. Als zo'n rubber er zo gemakkelijk inglijdt laat het ook weer makkelijker lucht door... diepe zucht dus.. Inmiddels ben ik eraan gewend.. nog maar 24k, dan ben ik ervan af..