Witte verlichting in mistlampen (met cornerfunctie!)

nomad

Senior Member
Nu er in deze thread: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=5160 met succes een goedkope oplossing is gevonden voor de witte stadsverlichting wil ik in deze thread kijken of dit ook mogelijk is voor de mistlampen. In mijn geval kleuren de mistlampen niet echt mooi bij de xenon en aangezien ze cornerfunctie hebben staan ze elke dag toch regelmatig aan. En toegegeven: het "smoelt" gewoon beter als alles in 1 kleur is toch ?

Dus waar ben ik/zijn we naar op zoek ?

Witte H8 verlichting voor de corner verlichting.

Ik hoop dat iemand hier er een oplossing voor heeft.
heb dan geen cornerfunctie, maar ze staan toch weleens aan... gewoon omdat het kan...

Ga naar ebay en zoek op h8, de 2de hit is al direct raak...

Ik ga dit zelf ook doen maar pas wanneer m'n nieuwe auto er is.

nomad

Senior Member
Klopt! Dus je moet de dagrijverlichting uit laten schakelen!
? Welke dagrijverlichting ? Als je cornerverlichting bedoeld, die wil ik nu juist niet uitschakelen. Anders heeft het niet zoveel zin om er witte lampen in te zetten. Daarnaast heb ik mijn mistlampen met mist ook nooit aan.

Ralph

Lid
Sorry... wist niet dat je zo snel boos werd ;)
Ik begreep je verkeerd! Nee dan moet je er niet aan beginnen!

nomad

Senior Member
Ik heb gisteren mijn setje MTEC's binnengehad. Kleurtemperatuur 4300, dus felwit en ik moet zeggen in vergelijking met de lampen die erin zaten zijn deze bijna net zo wit als de xenon lampen. Montage was een fluitje van een cent.

Aanrader !

cloink

Actief lid
Ik heb gisteren mijn setje MTEC's binnengehad. Kleurtemperatuur 4300, dus felwit en ik moet zeggen in vergelijking met de lampen die erin zaten zijn deze bijna net zo wit als de xenon lampen. Montage was een fluitje van een cent.
Kost dat en waar gehaald? :)

Octavia_II

Actief lid
En zijn die er dan ook voor de stadslichten??

Hoi EdRaT,

voor stadslichten is al een goede en goedkope oplossing gevonden !

Zie http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=5160 en dan bij mijn bericht (Octavia_II) van 28 februari 2009, 10:11.

Ps. deze lampen geven iets minder licht dan standaard stadslichtjes. Overdag valt het vooral op dat ze iets minder licht geven, 's avonds zie je niet dat ze minder licht geven.

Groet,

Charlie

Bovenaan Onderaan