WoCo

WoCo

Lid
Hallo allemaal,

op verzoek van een aantal mensen hierbij ons voorsteltopic.

wij zijn Wouter en Corine en hebben sinds 30-03 een Octavia Elegance Business uit 2008.
1.9 TDI met slechts 73.000 km ervaring.
reden van aanschaf is simpel. ondanks het Audi virus te hebben waardoor wij beiden een Audi A2 reden bleek door de komst van onze telg een A2 toch echt te klein voor weekendjes weg met het hele gezin.
daarom rationeel op zoek naar een andere auto met meer ruimte. Bij deze zoektocht kom je snel in de categorie Octavia, zeker gezien de reclames met de blauwe olifant in de Superb.

auto is voorzien van diverse opties. Kan enkel geen afkortingenlijst vinden. op dit forum.
meest opvallende zijn de kleur en een crème lederen interieur.

CDK

Forumguru
welkom op dit informatieve en gezellige forum en veel plezier met de octavia toegewenst!

greetz Corné

CDK

Forumguru
dan moet je toch nóg beter in het rond kijken, want er rijd er toch echt één.... de voorgaande 4 jaren was dat zelfs met 20" :)

WoCo

Lid
Inmiddels weer een week verderen via NeroNRG een mooie set zonneschermen gekocht.
tevens een andere set wielen, aangezien we de auto hebben gekocht op winterbanden.

Ook even de sticker via decoder ingevoerd voor de opties

WoCo

Lid
Op de voertuigsticker staat de code 9w5, echter zie ik niets in de Columbus of MFD terugkomen. Iemand een idee hoe dit zit?

WoCo

Lid
Wat bedoel je met "terugkomen"?

Mzie nergens een vermelding dat er een telefoonvoorbereiding is in de Columbus of MFD, da bedoelde ik met terugkomen.
waar kan ik fysiek zien of die voorbereiding aanwezig is.
dit weekend zal ik eens wat foto's plaatsen

Bovenaan Onderaan