Woensdag 1 november 2006 is de grote dag!!!

Jazeker, de Skoda Octavia gaat dan eindelijk komen!
1761.gif

Zojuist te horen gekregen dat aanstaande woensdagochtend bij Nieuwkoop in Den Bosch mijn nieuwe Octavia klaar staat. Kenmerken:
* Octavia Combi 1.9 TDI PD DPF/roetfilter
* Business Edition (dus helemaal compleet)
* Cappuchino Beige
* Donker getinte ramen
* Stream CD/MP3 (af dealer)
* 13-polige trekhaak

Kan niet wachten totdat ik na ruim 120.000 km mijn laatste ritje in mijn huidige 307 break maken mag
24.gif

Trouwens, levertijd viel mee. Gaf op 1 sept. order door aan leasemaatschappij. Uiteindelijk ging order op 13 sept. definitief door naar fabriek, vanaf dat moment dus krap 7 weken...

Tallguy

Forumguru
Dan heb je 'm nog voor de nieuwjaars stop die de leasemij's hebben met het uitleveren van auto's in december. Mooi man!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: blacktdi</font><hr />

echt een dijk van een auto.
489.gif

[/ QUOTE ]

Daar ga ik natuurlijk wel vanuit. Mijn zwager heeft een O2 1.6 mpi 5-deurs. Beetje referentie heb ik wel. Heb zelf overigens nog nooit diesel gereden (behalve keertje bij familie in Audi A8 4.0 TDI...)
Ben benieuwd naar het rijcomfort (souplesse, rijgeluid, trilling) van de 1.9 TDI

Leuk, ik ging ook van een 307 naar de 02. Dan voel je je echt wel het mannetje hoor, als je overstapt. Als een vorst vertrek je morgen bij de dealer, geniepend lachend naar je teleurgestelde 307, die een nieuw baasje krijgt. Tenminste, dat deed ik.

Ben ik nu prettig gestoord?

Nee, helemaal niet prettig gestoord! Ook ik leef al weken naar het moment toe dat ik mag switchen.

Qua grootte maakt het overigens niet veel uit tussen break en combi. Wielbasis van O2 is zelfs kleiner.

Maar: Die overcompleteuitrusting... zeker als business edition is 'ie helemaal af!

Hoop dat stoelen van O2 goed zijn (want die van 307 XS zijn erg goed (veel steun) en dus ligt referentiekader hoog!

tim

Lid
Wat grappig al die ex-307 rijders hier, ook ik ben er een. Nog geen seconde spijt van het inruilen van mijn 307sw voor de mooie Octavia!

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Dan heb je 'm nog voor de nieuwjaars stop die de leasemij's hebben met het uitleveren van auto's in december. Mooi man!

[/ QUOTE ]

Irritant vind ik dat,...begrijp het wel,..maar wel irritant
biggthumpdown.gif
,...wanneer stappen ze daar nou eens vanaf,...de handel/anwb/koper ziet toch ook wel dat een auto eind 2006 is en niet begin 2006,...Is gewoon collectief zelfbedrog,..

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Van_307_naar_O2</font><hr />

Kenmerken:
* Octavia Combi 1.9 TDI PD DPF/roetfilter
* Business Edition (dus helemaal compleet)
* Cappuchino Beige
* Donker getinte ramen
* Stream CD/MP3 (af dealer)
* 13-polige trekhaak
* Uitlaatsierstuk

[/ QUOTE ]

Eindelijk tijd gevonden om wat foto's op website te plaatsen. Zie
http://www.skodaforum.nl/forum/photo/showgallery.php?cat=500&amp;ppuser=1196

Auto bevalt na één maand nog steeds uitstekend!

Bovenaan Onderaan