Woensdag 12 April A12 vrijhouden aub

Eindelijk, op 12 april mag ik hem gaan halen.
Mijn nieuwe Skoda Octavia 1.9Tdi Ambiente, sahara beige.
Hij is op 10 februari besteld en dus nu al klaar.
Willen jullie aub de A12 tussen zeist en den haag vrijhouden tussen 12.30 en 13.30, dan kan ik hem zonder verdere vertraging gaan halen. Uiteraard zal ik foto's plaatsen als ik hem heb. /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/489.gif

Ha marczelf, leuk. de mijne is 7 februari besteld en mocht hem afgelopen vrijdag ophalen bij ook Nieuwkoop in Den Bosch. De jouwe is 3 werkdagen later besteld en wordt ook 3 dagen later opgehaald bij de dealer. lekker constant!

Wullum

Actief lid
Goed plan!
Woensdag kan ik ook de mijne ophalen in De Meern, dus ook graag de A2 tussen Amsterdam en Den Bosch ontruimen /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

@Kazuka
Wat vindt je van de dealer in Den Bosch. Ik ben er nu al 4 jaar klant en vindt ze super.Mijn (bijna) vorige auto heb ik er ook vandaag, de fabia 1.9Tdi combi elegance.

Heb 'm ook sinds afgelopen vrijdag! Wat een verademing en een geweldige auto toch /forum/images/graemlins/super.gif
Zijn er weer heel wat in den lande afgeleverd als ik dit zo lees.... mooi voor het straatbeeld /forum/images/graemlins/473.gif

higgy

Forumguru
Zullen we 12 april met z'n allen daar gaan rijden en Marczelf zo op gaan houden?

Viel me vandaag trouwens op dat je nu ECHT veel O2's gaat zien op de wegen.

Fabia

† In Memoriam
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Zullen we 12 april met z'n allen daar gaan rijden en Marc zelf zo op gaan houden?

[/ QUOTE ]

Een soort mini Skoda meeting op de A12. Verkeersinformatie: Op de A12 staat een file van 10km met daarin alleen maar Skoda's!!!!!!!!De KLPD staat voor een raadsel waar al deze Skoda's vandaan komen en waar ze naar toe gaan?

Timothee

Actief lid
Da's netjes...8 weekjes. Bij mij hebben ze in totaal 10 weken de tijd om hem voor mijn vakantie af te leveren, dus als ze zo constant blijven dan gaat dat ruimschoots lukken /forum/images/graemlins/smile.gif

BTW: alvast veel plezier gewenst /forum/images/graemlins/smile.gif

Huib

Lid
Hoe is het afgelopen, het is 12 april maar ik hoor hem niet meer.... volgens mij de rest van de avond ritjes maken... /forum/images/graemlins/smile.gif

Nou,de aflevertijden komen netjes overeen.Ook wij hebben hem op 6 februarie besteld,en wij mogen hem zaterdag 15 april halen,dus dat wordt met de pasen touren!! /forum/images/graemlins/489.gif

Hallo allemaal,
Helaas de file is niet gelukt, geen skoda gezien op de A12 /forum/images/graemlins/shocked.gif.
Maar jullie hadden echt niet zoveel moeite hoeven te doen om de weg tussen den haag en rotterdam stil te zetten hoor /forum/images/graemlins/407.gif.
Heb over die paar km een uur gereden. Maar ja, wel de tijd om de auto van binnen goed te bestuderen zullen we maar zeggen.
En ja, lekker een stukje gereden vanavond in de auto.
Vergeleken met de fabia ben ik er op rijeigenschappen flink wat op vooruit gegaan, minder stuiteren over de drempels. Maar voor de rest is het wat bediening betreft een feest van herkenning. Ondanks dat de fabia een elegance was (met open dak). Dat is het enige wat ik denk ik ga missen zo nu en dan.
Ga nu nog even verliefd in het donker naar de auto staren. Komend weekend zal ik foto's online zetten, hopelijk op mijn nieuwe website, maar de server ben ik nog aan het inrichten, dus ik beloof niets.

sunnyboy

Senior Member
Heel veel plezierige en veilige kilometers met je nieuwe auto gewenst. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Je zal geen skoda gezien hebben omdat je veel te veel met je eigen auto bezig was denk ik. /forum/images/graemlins/winkie.gif

Bovenaan Onderaan