Wolf75 met zijn Superb 1.5 DSG.

Wolf75

Senior Member
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en na 4 blije jaren in mijn Outlander met 35000km per jaar was ik toch wel klaar met het verbruik van 1 op 12 met 100km/h op de snelweg. Er moest dus iets "nieuws" komen waar mijn 3 muppets lekker comfortabel in op de achterbank kunnen bivakkeren. Een caravan redelijk mee de Alpen over getrokken kan worden en geen lelijk burgerlijk hok is. Na het idee om een CX-5 te kopen, waar ik de achterbank en kofferruimte toch wat tegen vond vallen kwam het idee om een Superb te kopen. Heel Nederland rijdt ten slotte met een Passat en voor een vergelijkbare prijs rij je er veel groter en dikker bij. De eerste 200km staan er op en djezus wat wordt ik blij van de auto. Vol leer, sfeerverlichting, Android auto op een huge scherm, verwarming op stoelen, stuur en voorraam, adaptive cruise control, park assist en weet ik wat meer voor een opties waar papa een strakke plasser van krijgt. Nog nooit zo'n fijne auto gereden! Sorry, als ik jullie de komende tijd overspoel met een kruiwagen vol vragen. Ik hoop hier veel leesplezier en hulp te vinden.

Bijlagen

• Screenshot_20221221_215256_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20221221_215256_WhatsApp.jpg
    121,9 KB · Weergaven: 27
Bovenaan Onderaan