Wrappen of andere folie

Goedemiddag liefhebbers,

Ik denk me te storen aan het zilvere dashboard gedeelte.

Hebben jullie ervaringen met folie? En is dit gedeelte makkelijk los te maken om te folie te plaatsen?

Dank alvast!

Groet Rens
 

EdK

Forumguru
Kan me herinneren dat voor de fabia 3 er vanuit Skoda stikkers voor waren
Misschien dat deze er ook zijn voor de Octavia V

En anders denk ik dat @JeSko je zeker kan adviseren hierin !
 

eriktv

Forumguru
Voor veel modellen kun je de sierlijsten los bestellen. Dus als er een andere kleur is die je mooier vindt heb je best kans dat je die zo bij de dealer kunt bestellen.
 

Tees

Donateur
Ik heb wel eens naar een vervangend front gekeken voor rondom m'n radio en AC, maar schrok me kapot wat die nieuw moest kosten. Dus let wel dat dit geen goedkope dingen zijn (helaas)
 

EdK

Forumguru
vervangend front gekeken voor rondom m'n radio en AC
@Tees de TS heeft het over een ander soort front dan waar jij het over hebt !
De F3 heeft een front van metaal (?) op dashboard aan bijrijderskant !
En die stikkers waar ik over spreek die vielen volgens mij nogal mee in kosten, en anders zal er bij ALi de chinees zeker ook wel één en ander te vinden.
En ja wat wrappen kost hiervan ???? @JeSko zal dat beter weten ondanks dat we dan over belgische prijzen zullen horen...
 

JeSko

Forumguru
Over wat voor stuk hebben we het hier dan? Dit neem ik aan? Denk dat je daarvoor wel klaar bent bij ietwat wrapper tussen 150-250 euro, afhankelijk van de kleur die je wilt. Onderschat de moeilijkheid van deze vorm niet, zal een man met ervaring moeten zijn om dit goed te krijgen, maar het kan zeker wel.

media.0036-1920w.jpg
 

Tees

Donateur
@EdK, ik reageerde op @eriktv die suggereerde die sierlijst(en) los te kopen bij de dealer in een andere kleur. Dat kan akelig duur zijn was wat ik maar aan wou geven, en zeker als je ziet hoe lang die lijst is.
 
Bovenaan Onderaan