Joti
Senior Member
Ik ben voornemens om enkele 'silver grey' interieurdelen te wrappen in, waarschijnlijk, hoogglans zwart (nog niet helemaal over uit). Natuurlijk is wrappen het makkelijkst wanneer de onderdelen gedemonteerd zijn om de randjes netjes te krijgen.
Het gaat om de volgende delen:
(foto afkomstig van internet)
5E1863212: Lijst rondom de pook
5E2863071: Schuifje van het opbergvak
Geen OEM nummer: Zilveren lijst in deurbekleding
Aangezien de onderdelen ook los te koop zijn, moet het ook mogelijk zijn deze te demonteren. Ik heb alleen na een kleine zoektocht op Skodaforum en Briskoda nog niet de informatie gevonden die ik nodig heb. Ik wil graag voorkomen dat ik allerlei onnodige onderdelen lostrek en ben daarom op zoek naar de meest praktische wijze om bovenstaande delen los te krijgen.
Iemand met ervaring hiermee of die mij in de juiste richting kan wijzen (per onderdeel)? Ik zal vanavond even rustig en voorzichtig met mijn bekledinghevelset aan de gang, maar alle tips zijn welkom.
Er zullen uiteraard voor-en-na foto's volgen!
Het gaat om de volgende delen:
(foto afkomstig van internet)
5E1863212: Lijst rondom de pook
5E2863071: Schuifje van het opbergvak
Geen OEM nummer: Zilveren lijst in deurbekleding
Aangezien de onderdelen ook los te koop zijn, moet het ook mogelijk zijn deze te demonteren. Ik heb alleen na een kleine zoektocht op Skodaforum en Briskoda nog niet de informatie gevonden die ik nodig heb. Ik wil graag voorkomen dat ik allerlei onnodige onderdelen lostrek en ben daarom op zoek naar de meest praktische wijze om bovenstaande delen los te krijgen.
Iemand met ervaring hiermee of die mij in de juiste richting kan wijzen (per onderdeel)? Ik zal vanavond even rustig en voorzichtig met mijn bekledinghevelset aan de gang, maar alle tips zijn welkom.
Er zullen uiteraard voor-en-na foto's volgen!