Wtf momentje (klok..)

Maggy

Forumguru
Rij ik vanmorgen naar de zaak, vroeg, ben ergens halverwege de A6 en kijk op de klok; 05:10... Mooi op tijd denk ik nog, en rij lekker op de cruise verder, muziekje aan etc. Stug stukkie verder valt het oog weer op de klok; 05:10!!!! WTF....
Bij de zaak aangekomen is het nog steeds 05:10, terwijl de daadwerkelijke tijd inmiddels 05:38 is. Bizar. Alles werkt behalve de klok... Nou ja eerst maar eens werken.
Iets na 16:00 klaar en ingestapt; geeft dat ding de juiste tijd aan

Iemand zoiets wel eens meegemaakt en; hoe kan dat nou in vredesnaam?!

Zwapp

Forumguru
Klok was nog niet wakker?

Zag laatst bij mij dat de tijd een minuut terug ging... tis dat ik geen vleugels heb anders ging ik terug in de tijd :sterretjes:

aiva tco adoks

Forumguru
Wou dat ik zo na het werk kon rijden.. Kan ik zeker een half uur langer blijven liggen :ot:

On topic. Ik zou het niet weten??..

Erik_

Lid
In eerdere auto's heb ik dit ook gezien. Het RDS signaal van de radio geeft ook tijd mee, deze wordt gesynchroniseerd. Dus als ze een verkeerde tijd meegeven....

Maggy

Forumguru
@Erik, zou in principe kunnen, ware het niet dat ik een andere radio dan origineel er in heb ( pioneer avic) en die doet niks met communicatie.... ( eigenlijk is het een pleurisding, maar ik verrek het om er geld aan uit te geven; er komt geluid uit:facepalm::jaja:

Bovenaan Onderaan