WWW begonnen

Droopy

Actief lid
Al enige tijd ben ik hier op het forum aan het neuzen, maar van het weekend is de kogel eindelijk door de kerk.

Hij is het bestelproces ingegaan. Voor mij is het Wereld Wijde Wachten begonnen (lease contract loopt pas af in jan 2006 /forum/images/graemlins/frown.gif)

De twijfels zaten: <ul type="square">[*] DSG wel of niet, was opzich erg makkelijk na een proefrit /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif[*] Kleur, uiteindelijk toch geen zwart, persoonlijk een hele mooie kleur bij een schone auto, indien vuil dan lelijk, andere kleur worden (persoonlijk) minder mooi bij vuil.[*]Duo Ivory paste uiteindelijk binnen het budget, hopelijk is de auto hierdoor 4 jaar goed schoon te houden[/list]Kortom wat mij betreft was het maar kerst (geweest)
 

Exciter

Administrator
/forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

Juppie, we hebben Droopy overgehaald!!!

Als je hem hebt, wordt het ook WWW - WOW WOW WOW
 

rickske

Actief lid
Welkom bij de happy few. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif /forum/images/graemlins/baby012.gif /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/24.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/945.gif
 

Droopy

Actief lid
@Exciter, het overhalen was niet het probleem, 1x een proefrit met een Škoda en een Peugeot 407, en de P viel af, deze zat niet en had een slomme diesel (1.6HDi), het lange 'in overweging' was meer dat ik pas in de vakantie /forum/images/graemlins/471.gif een proefrit wilde maken met een DSG en dus toen pas kon beslissen. Nadeel van nu al bestellen is wel dat ik nog vele weken moet wachten /forum/images/graemlins/frown.gif
Maar goed ik kan mijn auto een beetje samenstellen uit die van collega (2x Ivory, 1x Blauw, 1x Hatchback, 0x DSG) Gaat goedkomen /forum/images/graemlins/1761.gif
 

Elmo

Lid
Van harte! Storm blue en ivory interieur lijkt me een hele mooie keuze! O wacht, dat heb ik zelf ook besteld, vandaar /forum/images/graemlins/winkie.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Droopy, een hele wijze beslissing.... lekker hoor, Duo Ivory... maar goed, zoals je weet zat er dat niet in met een Dynamic pakket... dat is alleen maar in zwart/grijs verkrijgbaar... /forum/images/graemlins/laugh.gif Verder kan ik je zeggen dat de kleurkeuze ook een hele goede is.... het is echt een schitterende kleur! Ik kom binnenkort wel even langs op kantoor, dan kan je het zelf ook zien.... dan kan ik gelijk het WWW ook wat verder aanwakkeren.... ik hou wel van stoken... /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Droopy gefeliciteerd je hebt hem net op tijd besteld. Ik ga binnenkort naar de dealer dan begint voor mij ook het WWW.
 
Bovenaan Onderaan