Xenon en storing

Erikje

Actief lid
Zodra ik de xenon verlichting aanzet, krijg ik een zoemend geluid te horen via de luidsprekers. Herkend iemand dit probleem?

Ik had voorheen Xenon, en ik herken het absoluut niet. Ik zou er snel mee naar je dealer gaan, het lijkt alsof er ergens sluiting zit oid.

Frankie

Actief lid
Ik heb dit probleem niet. Wat ik echter wel merk is dat de "lichtbundelhoogteverstelling" /forum/images/graemlins/smile.gif soms bijgeluiden maakt als ie de lenzen omlaag en omhoog draait. Klinkt alsof er een druppie olie op moet ofzo.. /forum/images/graemlins/smile.gif

higgy

Forumguru
Had ik ook de eerste dagen toen ik even een (op zich erg goede) Philips-radio erin had geklikt. Die pikte ook een zoem op van de Xenon. Na het monteren van m'n navigatieset incl. radio geen gezoem meer gehoord.
Aardeprobleem?

Erikje

Actief lid
ik ben dinsdag bij m'in inbouwcenter voor mijn klapscherm en dan moeten ze maar 's goed nagaan wat het probleem is.

Erikje

Actief lid
probleem is opgelost, had met de aarde-aansluiting te maken. icm 2 zware versterkers is het vinden van de juiste aarde-plek cruciaal gebleken.

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Had ik ook de eerste dagen toen ik even een (op zich erg goede) Philips-radio erin had geklikt. Die pikte ook een zoem op van de Xenon. Na het monteren van m'n navigatieset incl. radio geen gezoem meer gehoord.
Aardeprobleem?

[/ QUOTE ]
/forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

Bovenaan Onderaan