Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben inmiddels een paar keer een gefacelifte O2 tegengekomen met Xenon. Ligt het aan mij of heeft de gefacelifte O2 andere Xenonlampen dan de "oude" O2?
Naar mijn idee zijn de nieuwe lampen veel feller en blauwer dan de pré-facelift lampen.
Ik ben inmiddels een paar keer een gefacelifte O2 tegengekomen met Xenon. Ligt het aan mij of heeft de gefacelifte O2 andere Xenonlampen dan de "oude" O2?
Naar mijn idee zijn de nieuwe lampen veel feller en blauwer dan de pré-facelift lampen.
Waarschijnlijk komt het door het AFL wat nu standaard op de xenon uitrusting zit, deze past steeds de lichtstraal op de rij omstandigheden aan, misschien toen jij hem tegenkwam stond de straal op max?
Of misschien omdat het nu standaard bi-xenon lampen zijn, hier zit een grotere lens in omdat deze elektronisch heen en weer gaat voor normaal of grootlicht
Ze stellen zichzelf qua lichtsterkte en breedte van de bundel aan a.d.h.v. de rijsnelheid en het weer. Verder kunnen ze in bochten meesturen, maar ik heb nog geen gefacelifte Octavia's met Xenon in het wild gezien en kan dus (nog) niet beoordelen of ze blauwer en feller schijnen.
Volgens de dealer zit AFS niet standaard op Xenon, maar wederom alleen bij de Elegance. Of dit klopt weet ik eerlijk gezegd niet. De folder deed me anders denken.
Wellicht is jouw dealer in de war met het Vision pakket. In dit pakket zit geen Xenon als het op een niet-Elegance uitvoering wordt besteld. Volgens de prijslijst is Xenon incl. AFS dus alleen bestelbaar op de Elegance en standaard op de L&K. De andere uitvoeringen kunnen überhaupt niet met Xenon worden uitgerust.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.