Wel leuk een echte Monte Carlo versie. Je hebt in ieder geval een unieke auto in Nl. Waarschijnlijk de enige. Zag dit ergens op Marktplaats deze auto. Import car als het goed is.Sinds kort rij ik in een Skoda Rapid Monte Carlo uit 2015.
Vanaf de fabriek zit er standaard xenon in, maar vind de licht opbrengst zeer slecht. Heb nog geen 15 a 20 meter zicht. Zijn er meer Rapid rijders die hier last van hebben ? Of zijn er oplossingen voor ?
Klopt, hij stond op MP te koop. Vond het een mooie auto om te zien en een mooie lage km stand.Wel leuk een echte Monte Carlo versie. Je hebt in ieder geval een unieke auto in Nl. Waarschijnlijk de enige. Zag dit ergens op Marktplaats deze auto. Import car als het goed is.
Bedoel je aftermarket pilot dingen? Of een gehele echte ombouw?
ik kan mijn verlichting wel in hoogte verstellen.1 ding is zeker. Je kan niet zomaar een echte xenonlamp erin prikken. De d5s is van totaal andere techniek. Auto's met echte xenonlampen moesten destijds een automatisch in hoogte verstelling hebben. Dat heeft deze auto niet. Dus aldaar de d5s lamp.
Enige oplossing zo'n aftermarket lamp kopen met een canbus ballast.
Je hebt geen automatische hoogteverstelling. Wel een handmatige hoogte verstelling.ik kan mijn verlichting wel in hoogte verstellen.
Sinds kort rij ik in een Skoda Rapid Monte Carlo uit 2015.
Vanaf de fabriek zit er standaard xenon in, maar vind de licht opbrengst zeer slecht. Heb nog geen 15 a 20 meter zicht. Zijn er meer Rapid rijders die hier last van hebben ? Of zijn er oplossingen voor ?
Ik heb ook de xenons in mn Rapid Lichtopbrengst is idd minder dan de " echte" xenons. Maar zicht is wel meer dan 15 meter.Heb ook de xenon lampen op mijn rapid uit 2014 maar heb wel meer dan 15 à 20 meter zicht. Misschien toch de afstelling eens laten controleren?
zoveel licht heb ik niet. Zal zien of ik een foto kan plaatsen.Geen idee hoeveel meter dit is, maar 15 meter lijkt me wel erg weinig