Kuiper H
Lid
Hallo ik ben Hans, trotse eigenaar sinds augustus 2022 van een mooi volle YETI. Zelf geïmporteerd uit Duitsland, omdat ik nogal wat wensen had. Voorheen reed ik een zeer complete Renault Kangoo Privilege van 2007. Dus een behoorlijke stap vooruit gemaakt in techniek en daar zeker een veelvoud aan euro's voor moeten neer tellen. De YETI vind ik een prettige auto om in te rijden met mijn lengte van 197cm. Verder wilde ik graag meer comfort en luxe; Cruisecontrol, Automaat, Multimedia systeem met navi, carplay, achteruitrijcamera, parkassist, keyless, etc. Verder zit er een fraai leder interieur in met panorama kantel- schuifdak.
Al met al na een geslaagde zoek actie op mobile.de deze fraai auto gevonden en voorzien van een NL kenteken. Wil je meer weten over zelf invoeren van een Duitse auto, ik ken inmiddels de weg en de kosten. Het loont zeker de moeite als je wat moois wil hebben.
Al met al na een geslaagde zoek actie op mobile.de deze fraai auto gevonden en voorzien van een NL kenteken. Wil je meer weten over zelf invoeren van een Duitse auto, ik ken inmiddels de weg en de kosten. Het loont zeker de moeite als je wat moois wil hebben.