Yeti Besteld !

willy123

Nieuw lid
Hallo Allen! Ik ben nieuw hier, een leuk en leerzaam forum.

Twee weken terug een Yeti 1.2 tsi elegance besteld. platin grey.
Kan niet wachten. Wat een mooie auto.

Groet
Arjan

hsuelmann

Nieuw lid
Hallo (toekomstige) Yeti rijders,

Ik heb vr. 19 febr. mijn Volvo XC70 ingeruild tegen een Yeti elegance, black pearl, 1.2 benz. en heb er in 1 dag zo'n 500 km. mee gereden.
hij bevalt na een dag al bergoed. Zoals aangegeven was ik een volvoxc70 gewend maar vanwege de leeftijd en de weinige km.'s die we nu nog maken bewust overgestapt naar Yeti vanwege het leuke aparte model. Hij rijdt super (zelfs na 1 dag
valt dat al teconstateren.
Ondanks enkele verbazingen binnen familie en kennissenkring zijn we apetrots op deze YETI
Ik heb hem overigens gekocht bij v.d. Laar in Rhenen(skoda-dealer) daar
de dealer in Emmen geen goede prijs gaf voor de Volvo xc70.
Ook over deze garage (v.d.Laar) niets dan lof !!

henk suelmann

cvegreen

Forumguru
Welkom hsuelmann , zou je je ook eens kunnen voorstellen in het meet&greet hoekje ? Dat is voor ons allen ook leuker.
Anderzijds ben ik geschrokken dat je zo vol lof bent over je yeti als je van een premium merk als Volvo komt . Volvo is toch een gans ander caliber auto ? Je tekst maakt me wakker moet ik zeggen.
Ik heb net op autointernationaal.nl gelezen dat de duster van dacia in geneve het debut gaan geven en dat hij in basis uitvoering 3000 euro goedkoper word dan de basis uitvoering van de yeti , denk ik dat skoda klappen gaat krijgen met de duster in het gamma van dacia .

willy123

Nieuw lid
Dacia Duster .mmmm nee da's niet voor ons :1761:!
Bij een roemeense auto heb ik de angst dat er i.p.v. een airbag een houten staak uit het stuur komt steken voor mensen uit de omgeving van walachia :1884:

Mark

Banned
Tja,
Jammer dat er nog steeds mensen zijn die een auto beoordelen op de naam en niet op de eigenschappen :biggthumpdown:
De Dacia Duster zou maar in 2versie's op de markt komen hier in België.
De goedkoopste tegen de 14000 en de duurste versie om en bij de 18000€, prijs kant een beetje afwijken ivm welke motervariant je neemt.
De Duster is trouwens een volwaardige all-terein wagen, in het veld kan hij dus net een beetje meer dan de Yeti.
Trouwens we zijn wel :ot: aan het gaan.

Willy, alvast veel geluk met je toekomstige wagen !!

pen

Lid
Van harte gefeliciteerd, hsuelmann. Na een maand volop genieten met mijn Yeti 1.2 tsi en bijna 2000km is de kwaliteit van deze fun car uitmuntend!!!

voorheen Roomster 1,9 tdi, nu Yeti 1.2 tsi Ambition brillant silver, panorama schuifdak, Spitsberg l.m.

sador

Donateur
Van harte en vele fijne en veilige kilometers toegewenst.

Mij bevalt de Yeti steeds beter.

willy123

Nieuw lid
Hij komt hij komt .....

Gisteren met de dealer gebeld en ...
Hij is gebouwd en staat in oost europa bij de fabriek :laugh:!!!
Nu nog een weekje of drie vier en hij staat hier zegt de dealer.

pen

Lid
Gefeliciteerd Willy123, daar zul geen spijt van krijgen.!!! Een geweldige rijdersauto, met voldoende pit, en goed doordacht gemaakt.

voorheen Roomster 1.9 tdi, nu Yeti 1.2 tsi brilliant silver, panorama(schuif)dak, Spitzberg 17"velgen, trekhaak.

Bovenaan Onderaan