Yeti: Car of the year

CaseyBasey

Actief lid
Corsaar: natuurlijk komt dat ook voor jou. Maar dan moet er wel wat gebeuren. Is er een concreet plan en tijdsplanning met de garage gemaakt?

Rosinfield

† In Memoriam
En wij maar wachten; radiostilte bij de dealer. Hopelijk wordt het geen "car of next year".
Begin het wachten nu wel een beetje zat te worden....

CaseyBasey

Actief lid
Ja, het wachten duurt lang, maar als het goed is wordt mijn auto volgende week gemaakt. Hoop dat ook binnenkort bevestigd te krijgen.

Rosinfield

† In Memoriam
de mijne zou eind juli gemaakt zijn; enig idee hoeveel tijd er dan nog overheen gaat? Ik dacht n.l. een week of 2

wimv

Actief lid
@CaseyBasey: de mijne is in week 30 gebouwd, heeft nog een paar dagen bij Pon gestaan en is afgelopen woesdag bij de dealer afgeleverd. Het inbouwen van alle spullen is nu zo goed als klaar (bleef even hangen op een kapot kabeltje) en de auto wordt misschien vandaag nog of anders zeker aanstaande maandag afgeleverd. Je ziet dat het wel degelijk vrij snel kan gaan. Je bent hierbij natuurlijk wel een beetje afhankelijk van de medewerking van je dealer.
Wim

CaseyBasey

Actief lid
Ik zal volgende week 's informeren naar de status.
Wachten kan idd te lang duren, de voorpret gaat er wel een beetje van af.

Rosinfield

† In Memoriam
ja, heb ik ook, dat je af en toe denkt bekijk het maar. Waarschijnlijk komt de opwinding pas weer als je het lang verwachte bericht krijgt

wimv

Actief lid
Het klinkt misschien een beetje gemeen (maar zo is het absoluut niet bedoeld) maar het is een heel fijn gezicht als je de auto voor het eerst in levende lijve ziet. Maar voordat je er dan in kunt gaan rijden: dat is pas echt wachten !!!

Bovenaan Onderaan