Yeti en dubbeldin navi

Vdub

Actief lid
Mn pa heeft afgelopen woensdag zn Fabia II Combi 1.4Tdi ingeruild op een Yeti 1.2Tsi..

Super auto, lekker motor.. kan niet wachten tot ik hem kan laten chippen..

Nu is de auto geleverd zonder radio/navi, vandaag naar 2 RNS kloonleveranciers geweest hier in Oost-Nederland.. de ene zegt ladingen in bestelling te hebben maar kan niks leveren..

De andere meet de afdekkap van de Yeti en zegt die van de O2/Passat 3C etc past niet.. de Yeti is te breed..(flauwekul imo aangezien de F2 dubbeldin radio er zo in past..)

Weet iemand of heeft iemand er een RNS(-kloon) in en heeft hier een plaatje van?

Vdub

Actief lid
Bedankt Ron, ik heb inmiddels via de groupbuy op het Passatforum een RNS510 kloon besteld.

2010112519179440763.jpg
http://www.ugode.com/ima/2010112519179440763.jpg

nomad

Senior Member
Ben benieuwd of ze zien dat het geen RNS510 is en hem laten zitten, maar vrees het ergste.

Vdub

Actief lid
Deels heb je natuurlijk gelijk, maar om nu alleen voor het dievengilde iets niet aan te schaffen dan zijn we natuurlijk verkeerd bezig.. je koopt toch ook mooie wielen en houd er niet direct rekening mee dat je de volgende dag de auto op een paar bakstenen staat.

[MODERATORBREAK]Quoten in reactie op de voorgaande post is overbodig en niet toegestaan. Daarom de quote verwijderd.[/MODERATORBREAK]

MarcoO2

Forumguru
Nee, maar daarom zitten er slotbouten op... en dat is met de Columbus nou net iets lastiger.

Bedankt Ron, ik heb inmiddels via de groupbuy op het Passatforum een RNS510 kloon besteld.

Ziet er mooi uit! Lijkt inderdaad op een RNS510. Ik krijg deze ook in mijn nieuwe auto (Columbus). Ze horen gewoon van iemand anders zijn spullen af te blijven. Hier hebben ze al een heel stuur en een set stoelen gejat! Wel komt er alarm op de auto. Zal altijd iets schelen denk ik.

Als de radio binnen is en hij doet het ben ik wel benieuwd naar jullie ervaring :680:

E

Ex-lid 2926

Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen met een "kloon". Op Marktplaats wordt er ook flink mee geadverteerd. Ook voor de Skoda modellen (skoda logo zichtbaar op het beeldscherm).
Qua specificaties en dan vooral van het navigatiegedeelte vind ik zo'n "kloon" veelbelovend. Ze draaien op Igo8 of TomTom. Vooral van Igo8 lees je goede ervaringen en een update kost je de kop ook niet.

Vdub

Actief lid
Wij rijden zelf nog een Octavia 1U (RS in aan/ombouw) en daar heb ik een kloon in zitten iddmet Igo8 en dat navigeert echt super.

Zodra de RNS510 kloon er is moet ik die toch inbouwen, ik zal dan wel wat plaatjes posten.

Tevens heb ik vandaag bij de dealer een cruisecontrol ingebouwd in de Yeti(ja, zelf ingebouwd, bij de dealer in de werkplaats)

Ook heb ik de speciale schroeven gezien voor de navi.

Zwolly

Actief lid
en waarom is dat lastiger bij een Columbus om slotbouten te gebruiken?????
puur even uit nieuwsgierigheid........

Vdub

Actief lid
omdat er een heel speciale klemdop met profiel wordt gebruikt om hem los/vast te draaien.

EdK

Forumguru
@ Zwolly: Omdat die wielbouten M14 zijn en die boutjes van de Columbus maar M4
Dus tja gaat niet passen hé !?

Vdub

Actief lid
jij maakt er wel heel wat moois van.. een columbusvelg in je dashboard inbouwen.. ;)

Vdub

Actief lid
is geen vreemd verhaal.. heeft er gewoon mee te maken met dat er Neder- en Buitenlanders zijn die niet met hun poten van andermans navi af kunnen blijven en dus met de standaard Torx parkers(schroefjes) binnen een paar tellen je navi ontvreemd hebben. Voor die slotbouten/schroeven heb je een heel speciaal stukje gereedschap nodig

Ronnie

Forumguru
.......En wanneer ze geen speciaal gereedschap bij de hand hebben slopen ze het hele dashboard, en breken ze de navi er wel uit.......

Bovenaan Onderaan