Yeti Fan

Hallo,

Ik ben Chrissie en wij zijn helemaal voor de Skoda Yeti gevallen.
Twee weken geleden hebben we een proefrit gemaakt en we zijn helemaal verkocht.
We wachten nu op een prijs opgave voor de Yeti Ambition 1.2 tsi.
Als alles goed gaat hebben we in Januari een nieuwe auto. :yeah:

Multi1100

Actief lid
Hey Chrissie, welkom bij de club! Nu ben ik niet meer de juniorste van het stel..oeps, ont topic..:winkie: hoop dat de prijsopgave is wat je ervan verwacht en dan gaan met die :yeah:

EdK

Forumguru
Welkom hier op een leerzaam en vaak gezellig forum !
Uitvoering die jullie hebben gekozen zit ik ook op te wachten, alleen dan met de 1,4 TSI motor en dat voor de prijs van jullie 1,2 ( was een actie van 250 Yeti's )
Sommige dealers hebben een x aantal van deze actie ingekocht in de productielijn
Als je er oren naar hebt kun je kijken of ze er nog één hebben bij je dealer als zal de kans erg klein zijn !

snel

Actief lid
krijg je geen spijt van alleen plezier
alleen een nadeel je blijft rijden wat je wilt het goede gevoel niet kwijt

Welkom hier op een leerzaam en vaak gezellig forum !
Uitvoering die jullie hebben gekozen zit ik ook op te wachten, alleen dan met de 1,4 TSI motor en dat voor de prijs van jullie 1,2 ( was een actie van 250 Yeti's )
Sommige dealers hebben een x aantal van deze actie ingekocht in de productielijn
Als je er oren naar hebt kun je kijken of ze er nog één hebben bij je dealer als zal de kans erg klein zijn !

Thnx voor de info.
Ik zal het eens vragen bij de dealer.
We kijken er enorm naar uit.

YeMii

Senior Member
Welkom en gefeliciteerd met de Yeti. 2011 heeft voor jullie een goede start en veel veilige kilometers toegewenst.

Bovenaan Onderaan