Yeti op Autosalon Parijs

Wimus

Actief lid
DSG en 4x4 was al hier in Belgie, voor de Diesel alleen in de 140 PK uitvoering, dus lijkt mij niks nieuws

icecube

Actief lid
Goed nieuws! Mijn nieuwe lease auto moet voorzien zijn van DSG en nu komt de Yeti binnen bereik aangezien een paardentrailer trekken ook vereist is (Als ik nu zou moeten kiezen wordt het een octavia).

EdK

Forumguru
Die Flyer is voor mij eigenlijk nietszeggend !
4x4 is er al en DSG ook !
Dus waar hebben ze het over ?

hemi24

Forumguru
combinatie was tot voorkort niet leverbaar (op de Yeti)

Zal ook wel op de O2 komen denk ik zo, kun je eindelijk een scout mét DSG bestellen...

edit: zie net op skoda-auto.cz dat deze combi nu inderdaad leverbaar is: O2 Scout 4x4 mét DSG :24:

icecube

Actief lid
Is momenteel alleen als Diesel verkrijgbaar. Gezien de uitstootcijfers onderaan de folder zal DSG + 4x4 nu dus ook op meer modellen beschikbaar komen (TSI motoren???)

xahc

Nieuw lid
Aardige striping + wielkast'uitbreiding'

Bijlagen

• YetiParis.jpg
    YetiParis.jpg
    16,8 KB · Weergaven: 72

xahc

Nieuw lid
Hier nog een paar plaatjes ter verduidelijking..

Bijlagen

• yetieee.jpg
    yetieee.jpg
    16,9 KB · Weergaven: 39
  • yetieside.jpg
    yetieside.jpg
    11,2 KB · Weergaven: 50

Falcon

Donateur
Misschien een nieuwere uitvoering van Expedition. Over een facelift is in mijn ogen niet te spreken.

Rosinfield

† In Memoriam
Dat is iets dat in historie van de automobiel altijd het geval is geweest, telkens weer wat andere accenten in het uiterlijk, al is dat de laatste tijd wel erg ver doorgeslagen. Elk jaar weer wat nieuws, soms vind je het mooier, soms ook niet. Is blijkbaar een soort noodzaak geworden, constant zgn "vernieuwen". In feite gaat het nergens over. Heb ook nooit begrepen waarom mensen zich soms druk maken over al dan niet het nieuwste model te hebben. Alsof dat per definitie mooier, laat staan beter zou zijn, quod non.

EdK

Forumguru
Ja rosinfield, dat heeft men overgenomen van de computer industrie !!
Telkens iets (in cijfers ) snellerre processors of grafische kaaarten en met oog vaak niet te zien maar in cijfers wel. En dan zijn er zat mensen die meteen gaan vernieuwen ( luxe probleem van de westerse wereld )

Rosinfield

† In Memoriam
ja, in die wereld ook krankzinnig! Maar bij auto's vaak puur uiterlijkheden (spatbordje, koplamp, achterlicht-unit, etc.)

EdK

Forumguru
zou het komen door dat ze de wagen een persoonlijke tint willen geven, zo van hij is toch anders dan de anderen !?
Maar als men dat nu allemaal doet op hun eigen manier, dan hou ik geld over omdat ik het niet hoef te doen en de enige ben met een orginele van fabriek ( eigen persoonlijke tint )

Fiat adverteerd er al mee met die 500 serie, hoeveel mogelijkheden heb je niet om je eigen tint eraan te geven ?
En zeggen ze dan ook "er is er geen één hetzelfde !

Bovenaan Onderaan