Yuudai

Yuudai

Lid
Omdat ik de laatste week al veel aan jullie kennis gehad heb, heb ik ook maar een account aangemaakt en zal ik mezelf even voorstellen.

Mijn naam is Edwin en ben op het moment van schrijven 40jr oud, de afgelopen jaren heb ik al vele auto's in bezit gehad van al bijna evenveel merken.
Een Skoda zat daar nog nooit tussen, tot nu toe dan. Op zoek naar meer ruimte voor de familie (mijn vorige auto was een 3d polo en mijn vrouw heeft een '19 Micra waarbij achterin zitten alleen voor mensen onder 1.5m bedoeld lijkt te zijn) heeft de Octavia combi mij positief verrast en mijn dochter heeft me gesmeekt (incl. pruillip en al) deze te kopen na het bekijken van diverse andere opties.

Het is dus geworden; een 2012 Octavia combi uit 2012
20210806-191923.jpg

Zelfs het torretje wat er in het vooronder ligt verraste me, de 1.2tsi doet het met een paar man in de auto stukken beter dan de IG-t van Nissan, die dan snel adem te kort komt.
Desalniettemin staat er al een afspraak bij Vagtechniek voor net dat extra beetje comfort.
Bij diverse andere wagens uit ons verleden hebben ze al wat kleine wonderen verricht en ik verwacht dat het dit blokje ook goed zal doen.

Yuudai

Lid
Jarenlang heb ik volgehouden dat wit alleen voor bedrijfswagens was maar nu ik er 1 heb in Pure Grey mag ik zeggen dat wit de Octavia goed staat :D

G7LR76V

hemi24

Forumguru
Aan de zilverkleurige dakrails in ieder geval en anders wel aan het interieur (o.a. stoelbekleding)

Yuudai

Lid
Auto is inmiddels gechipped, vervangingsfilters nieuwe bougies en kabels want diegene die er in zaten trokken het niet en het evap gebeuren weg laten schrijven, rijdt echt een stuk beter zo.
Vooral op de snelweg in 6 wat snelheid maken en even inhalen als iemand 70 rijdt op de provinciale weg gaat vele malen sneller.

Bovenaan Onderaan