Za 2 Juni 2012 - Rollenbankdag Goes

Heren,

Zoals de titel aangeeft ga ik we weer een rollenbankdag organiseren in 2012. Ik heb dit ook eerder gedaan voor andere fora.

Het werkt als volgt:

Optie 1: € 35 - Normale run: Dit wil zeggen de auto wordt vakkundig op de bank gezekerd waarna er een vermogens run gedaan wordt. In de run wordt het vermogen gemeten aan de wielen, tevens zal de AFR gemeten worden. De totale tijd voor deze optie 15 min (Binnen deze tijd valt oa het uitvoeren van de run en het vast maken van de auto op de bank)

Optie 2: € 50 - Set-up Run: Deze optie bied 2 runs inclusief tijd voor het afstellen/veranderen van onderdelen, let wel op het afstellen en/of veranderen van onderdelen zal door de personen zelf moeten gebeuren. De totale tijd van deze optie is 30 min. (Binnen deze tijd valt oa het uitvoeren van de run en het vast maken van de auto op de bank, er zal ongeveer 15 min over blijven voor het veranderen afstellen van de auto)

Website bedijf: Tovami: testbanken voor motoren, auto's en karts

Adres:
Tovami - Ruud Fredriks Dynojet B.V.
Albert Plesmanweg 20-22 (Industrieterrein "De Poel 1")
4462 GC Goes (Zeeland)

Inschrijven
Inschrijven kan door middel van onderstaande lijst aan te vullen:
Inschrijven is betalen en betalen is deelnemen.

1. Sonny Snepvangers - Mazda Miata - RWD - Optie 2
2. Pieter van Ginneken - Mazda Mx5 - RWD - Optie 2
3. Ilco Pilon - Peugeot 106 rallye - FWD - Optie 1
4. Mark vd Heijden - Peugeot 106 Rallye - FWD - Optie 1
5. Sander Prinsen - Mazda Miata - RWD - Optie 2

Vorige jaren:
[video=youtube_share;ABU4aHs-d1Q]http://youtu.be/ABU4aHs-d1Q[/video]

er zijn nog wat plekken over wie komt er vanuit het skoda forum

9:30Martijn MezgerRallye.nlPeugeot106 Rallye S2FWD
9:45Ilco PilonRallye.nlPeugeot106 Rallye S2FWD
10:00Mark vd HeijdenRallye.nlPeugeot106 Rallye S2FWD
10:15
10:30
10:45Jarno de JongRallye.nlCitroenBX BreakFWD
11:00Jarno de JongRallye.nlCitroen FWD
11:15paulvancraeDrving FunPeugeot205 ITBFWD
11:30Patrick hofmanRallye.nlPeugeot106 Rallye S1FWD
11:45Nils van lokvenAchmeaVWPOLO GTIFWD
PauzePauzePauzePauzePauzePauze
13:00
13:15
13:30
13:45-
14:00-Drving FunBMWM5RWD
14:15Sonny SnepvangersMX5 ownersMazdaMiataRWD
14:30Sander PrinsenMX5 ownersMazdaMiataRWD
14:45Sander PrinsenMX5 ownersMazdaMiataRWD
15:00Pieter van GinnikenMX5 ownersMazdaMx-5RWD
15:15Pieter van GinnikenMX5 ownersMazdaMx-5RWD
15:30
15:45
16:00

nomad

Senior Member
Is natuurlijk wel de manier om te kijken of je auto nu echt levert wat ie beloofd :-)

Antera

Donateur
Is natuurlijk wel de manier om te kijken of je auto nu echt levert wat ie beloofd :-)

let wel dat aanvoer temperatuur bepaald of de waardes gelijk zijn en let op 2 verschillende banden zijn 2 verschillende waarde's daarom altijd voor en na op een en dezelfde bank doen.

heel misschien dat ik een blik kom werpen

Hierbij de inschrijvingen tot nu toe:

22-4-2012.png

djmshell

Senior Member
ben die dag vrij dus ik denk dat ik ff kom gluren.

Zit nog in twijfel of ik mijn GL zal opgeven. om te zien wat hij standaard aan daadwerkelijk vermogen heeft.
Maar als ik het zo lees zal mijn GL een hele vreemde eend in de bijt zijn als ik me opgeef:shocked:

Maar ik kom iig ff spieken bij ruud. want das voor mij op steenworp afstand:)

ben er al aantal keren geweest met mijn 2 wieler. en altijd goed geholpen en geadviseerd.

Antera

Donateur
mag ik zeggen dat ik 24 auto's op 1 dag erg veel vind? Ik heb diverse rolmeetings georganiseerd maar de helft is al een hele kluif voor de rollerbank

en in en kwartier 1 auto doen vind ik nogal wat om het goed te doen. Dit word gewoon afraffelen lijkt mij.

Nee dit is niet hoe wij het doen, we hebben heel de dag dus van 9 t/m 18 uur ongeveer. Dit is 4e jaar dat ik het organiseer en gaat altijd heel netjes en goed. De personen zijn gewoon heel handig in wat ze doen.

Antera

Donateur
een auto goed en netjes opspannen kost al de nodige tijd en zeker als je nog even de tijd wilt nemen om de mensen/klanten wat uit te leggen of iets anders, maar goed mijn bescheiden mening.

Bovenaan Onderaan