Sonny Snepvangers
Nieuw lid
Heren,
Zoals de titel aangeeft ga ik we weer een rollenbankdag organiseren in 2012. Ik heb dit ook eerder gedaan voor andere fora.
Het werkt als volgt:
Optie 1: € 35 - Normale run: Dit wil zeggen de auto wordt vakkundig op de bank gezekerd waarna er een vermogens run gedaan wordt. In de run wordt het vermogen gemeten aan de wielen, tevens zal de AFR gemeten worden. De totale tijd voor deze optie 15 min (Binnen deze tijd valt oa het uitvoeren van de run en het vast maken van de auto op de bank)
Optie 2: € 50 - Set-up Run: Deze optie bied 2 runs inclusief tijd voor het afstellen/veranderen van onderdelen, let wel op het afstellen en/of veranderen van onderdelen zal door de personen zelf moeten gebeuren. De totale tijd van deze optie is 30 min. (Binnen deze tijd valt oa het uitvoeren van de run en het vast maken van de auto op de bank, er zal ongeveer 15 min over blijven voor het veranderen afstellen van de auto)
Website bedijf: Tovami: testbanken voor motoren, auto's en karts
Adres:
Tovami - Ruud Fredriks Dynojet B.V.
Albert Plesmanweg 20-22 (Industrieterrein "De Poel 1")
4462 GC Goes (Zeeland)
Inschrijven
Inschrijven kan door middel van onderstaande lijst aan te vullen:
Inschrijven is betalen en betalen is deelnemen.
1. Sonny Snepvangers - Mazda Miata - RWD - Optie 2
2. Pieter van Ginneken - Mazda Mx5 - RWD - Optie 2
3. Ilco Pilon - Peugeot 106 rallye - FWD - Optie 1
4. Mark vd Heijden - Peugeot 106 Rallye - FWD - Optie 1
5. Sander Prinsen - Mazda Miata - RWD - Optie 2
Vorige jaren:
[video=youtube_share;ABU4aHs-d1Q]http://youtu.be/ABU4aHs-d1Q[/video]
Zoals de titel aangeeft ga ik we weer een rollenbankdag organiseren in 2012. Ik heb dit ook eerder gedaan voor andere fora.
Het werkt als volgt:
Optie 1: € 35 - Normale run: Dit wil zeggen de auto wordt vakkundig op de bank gezekerd waarna er een vermogens run gedaan wordt. In de run wordt het vermogen gemeten aan de wielen, tevens zal de AFR gemeten worden. De totale tijd voor deze optie 15 min (Binnen deze tijd valt oa het uitvoeren van de run en het vast maken van de auto op de bank)
Optie 2: € 50 - Set-up Run: Deze optie bied 2 runs inclusief tijd voor het afstellen/veranderen van onderdelen, let wel op het afstellen en/of veranderen van onderdelen zal door de personen zelf moeten gebeuren. De totale tijd van deze optie is 30 min. (Binnen deze tijd valt oa het uitvoeren van de run en het vast maken van de auto op de bank, er zal ongeveer 15 min over blijven voor het veranderen afstellen van de auto)
Website bedijf: Tovami: testbanken voor motoren, auto's en karts
Adres:
Tovami - Ruud Fredriks Dynojet B.V.
Albert Plesmanweg 20-22 (Industrieterrein "De Poel 1")
4462 GC Goes (Zeeland)
Inschrijven
Inschrijven kan door middel van onderstaande lijst aan te vullen:
Inschrijven is betalen en betalen is deelnemen.
1. Sonny Snepvangers - Mazda Miata - RWD - Optie 2
2. Pieter van Ginneken - Mazda Mx5 - RWD - Optie 2
3. Ilco Pilon - Peugeot 106 rallye - FWD - Optie 1
4. Mark vd Heijden - Peugeot 106 Rallye - FWD - Optie 1
5. Sander Prinsen - Mazda Miata - RWD - Optie 2
Vorige jaren:
[video=youtube_share;ABU4aHs-d1Q]http://youtu.be/ABU4aHs-d1Q[/video]