Bij heel blauw licht in de koffer zie je allerlei zaken echt minder goed, dus mogelijk dat er heel bewust voor geel licht is gekozen. Als het toch een gloeilamp is, kan dat ook nog te maken hebben met nagloeien van de led wat je anders krijgt.
Bij mijn Fabia ook de interieurverlichting bij de binnenspiegel vervangen door led, maar de lampjes boven de achterbank niet. Normaal heb ik één (gloei-)lampje achter zo geschakeld staan dat ie aangaat als er een portier open gaat. Een poosje terug had ik wielen gewisseld en daarvoor even de binnenverlichting uitgeschakeld, en het lampje op de achterbank niet meer ingeschakeld. Vervolgens zag ik dus bij het rijden de leeslampjes voorin bij het rijden heel zachtjes nagloeien en wat flikkeren (maar iets wat wel irritant is door de aandacht die het trekt tijdens het rijden). Achter gloeilampje weer ingeschakeld en probleem weg. De spanning die op de draad staat is voldoende lading om een ledlampje geruime tijd na te laten gloeien, als er ergens in het circuit een gloeilampje zit, stroomt die lading op de bedrading snel weg en heb je geen nagloeien van leds.