Grappig, toen ik in de F2 kroop had ik juist het tegenovergestelde gevoel. Ik vond mijn F1 veel fijner en volwassener aanvoelen!Daar ga je geen spijt van krijgen. De FII voelt echt een stuk volwassener aan.
Grappig, toen ik in de F2 kroop had ik juist het tegenovergestelde gevoel. Ik vond mijn F1 veel fijner en volwassener aanvoelen!
Proficiat met je (bijna) nieuwe Fabia II. Ben benieuwd naar het verschil in Pk's en verbruik met je huidige Fabia.
Je geeft aan dat je huidige Fabia 55kw vermogen heeft. Klopt dit wel ? Mijn Fabia (ook Spirit +) is 7 maanden ouder dan de jouwe, maar is wel in de nieuwere 59kw uitvoering.
Veel rijplezier in je Fabia II
Ron
Ja mijn huidige Fabia I is toch echt de 55Kw (75pk) uitvoering hoor.. denk dat ik dan nog een auto uit oude voorraad te pakken had misschien ?
Heb je een combi of een hatchback ? Bij de combi is de productie vanaf juli 2006 omgeschakeld naar de 59kw(80pk). In dat geval heeft je auto meer als een jaar ergens gestaan.
Bij de hatchback heeft men de 55kw(75pk) gehandhaafd tot einde productie. (april 2007)
Groeten,
Ron
Je geeft aan dat je huidige Fabia 55kw vermogen heeft. Klopt dit wel ? Mijn Fabia (ook Spirit +) is 7 maanden ouder dan de jouwe, maar is wel in de nieuwere 59kw uitvoering.
Veel rijplezier in je Fabia II
Ron