Zekering-houder-stekkertje, hoe kom ik er aan?

andrehj

Forumguru
Na een paar uurtjes freubelen ben ik er achter hoe ik de af-fabriek trekhaakelectronica kan uitbreiden met een extra geschakelde plus op pin 10. Maar om dit via de zekeringkast te laten lopen heb ik een speciaal stekkertje nodig, om een ongebruikte positie te kunnen benutten.
Probleem is: hoe kom ik aan dit stekkertje? Een VAG-nummer ervan heb ik niet kunnen vinden. Wel kwam ik het, na een intensieve zoektocht, tegen in dit document, maar een zoektocht naar de daarin genoemde code 09130727TXN (voor 4-6 mm2) of 09130726TXN (voor 2.5-4 mm2) leverde ook niets op.

Wie weet hoe ik aan deze stekkertjes kom?

Bijlagen

• holder2.jpg
    holder2.jpg
    36,6 KB · Weergaven: 99

Antera

Donateur
Damn dat is hetzelfde wat ik zoek en ben er ook nog steeds niet uit gekomen welke het is. Bij de dealer kunnen ze me ook niet helpen en staan 7 verschillende stekkertje en is niet duidelijke welke erin hoort.

denk dat Turbobooster de juiste heeft die ga ik maar eens bestellen Misschien een idee om samen te bestellen Andrehj dat bespaard 2 x verzendkosten en dan stuur ik het eventueel in een envelop met en postzegel wel naar je toe

andrehj

Forumguru
@Cordoba & Turbobooster: :worshippy: :xyxthumbs: Dankjewel! Dit lijkt inderdaad precies de juiste kabelschoen!
@Antera: Je hebt een PM!

Antera

Donateur
we komen er wel uit andrehj je hebt PB terug kan ik eindelijk afmaken zoals het hoort :-)

Bovenaan Onderaan