Zekeringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zitten er reserve-zekeringen in de fabia, in het instructieboekje kan ik dat nergens terugvinden. wit tangetje zie ik zitten, maar reserve-zekeringen?.?.?.

cvegreen

Forumguru
Neen dat is niet voorzien , je zult er elders een pakje moeten wegbergen , bv bij je reserve wiel. Pakt heel weinig plaats en is eens zo handig voor als je eens een zekering stuk hebt. Ik heb dat ondervonden toen ik die fantoomvoeding tussen de antenne en de radio plaatste , had toen ik de radio terug in de slede wou steken vergeten de sleutel uit het conact te halen met als gevolg een gesprongen zekering . Heb toen dat ganse bakje ( wat niet zo groot is en heel overzichtelijk.) overlopen en heb toen uit de kast(thuis) een reserve zekering genomen en hop alles weer dik in orde .

Fabia

† In Memoriam
Niet standaard, kreeg van de dealer een bakje met reserve lampen en zekeringen toen ik mijn Fabia ging ophalen.

EdK

Forumguru
Niet standaard, kreeg van de dealer een bakje met reserve lampen en zekeringen toen ik mijn Fabia ging ophalen.

ik ook ,met de luxe matten en een gevaren driehoek en de lifehamers !
Maar in hoeverre je dit krijgt of uiteindelijk betaald !!??
Trouwens in het lampenbakje met zekeringen zaten niet de minizekeringen dus daar heb ik zelf maar van aangeschaft

Ligt bij mij allemaal in dashboardkast, als het regent hoef ik in iedergeval niet te zoeken bij me reservewiel ,en dus spullen op straat te hoeven zetten !!;)

cvegreen

Forumguru
Ligt bij mij allemaal in dashboardkast, als het regent hoef ik in iedergeval niet te zoeken bij me reservewiel ,en dus spullen op straat te hoeven zetten !!;)

Dat kan natuurlijk ook in het dashboard kastje . Of je kan het ook in dat kleine opberg vakje links onder je stuur ook steken , daar kan toch niet zo veel in en is een prima plaatsje voor zo'n dingetjes . Ik haf bij het reserve wiel aan , omdat die van mij daar zitten. Het enige voordeel is dat je geen spullen moet uitladen om erbij te komen als je ze in het dashboard kastje hebt zitten , maar om te vervangen moet je deur toch open om er bij te kunnen en wordt je bij regenweer zowiezo ook nat .

Bedankt voor de reacties!
Toch jammer dat niet enkele zekeringetjes standaard voorzien worden.
Maar, een zekering in een skoda springt nooit....:xyxthumbs:

Gieliovd

Forumguru
Zeg nooit nooit! Ik kan mij vaag herinneren dat ik extra zekeringen in mijn auto heb zitten... kan het mis hebben. Gewoon in het klepje, met een klemmetje.

Fabia

† In Memoriam
Ik heb geen idee. In mijn Golf had ik dat wel, er zat naast de zekeringen een aantal lose uitsparingen waar de reserve zekeringen in zaten. Ik heb bij mijn Fabje nog nooit naar gekeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan