Zenec ZE-NC2011D inbouwen in een O2 facelift

Michelv.

Forumguru
Ik ga er vanuit dat de Zenec gebaseerd is op de maten van de Columbus/Amundsen dus zou je volgens mij ook een omlijsting moeten hebben voor een Columbus/Amundsen, en die zijn prijzig, reken op zo'n 100 euro bij de dealer.

@Michelv.
Merci voor de reactie
Ik kan die zenec voor zo'n 350E kopen via iemand die in geldnood zit. hij heeft de radio nog niet erg lang en is in volledige nieuwstaat.
Dus bij de garage ( dealer ) ga ik eens langs als ik de radio heb aanstaande vrijdag...

Mvg

Gerrit

Vanenkelen

Forumguru
Hoi Gerrit, als de Swing en de Bolero even breed zijn, dan moet je inderdaad een ander paneel kopen als je de Zenec wil plaatsen. Ik heb even op Superskoda.com gekeken en daar geven ze aan dat je voor de Swing en Bolero hetzelfde dashboard paneel nodig hebt (linkje).

Als ik google op Skoda Octavia 2011 Bolero dan vind ik deze foto:
skoda__octavia_ambiente_1_6_tdi_bolero_alu_18_zol_2011_9_lgw.jpg

En dat lijkt inderdaad net zo breed als de Swing en dan heb je dus een ander paneel nodig.

Voor het plaatsen van een Zenec heb je het dashboard paneel nodig dat geschikt is voor de Columbus/Amundsen (zie dit paneel bij Superskoda: linkje). Ik heb hem bij Superskoda gekocht (inclusief verzendkosten kom je dan op iets meer dan 60 euro uit).

Reken er bij de dealer maar op dat je 80-100 euro kwijt bent, exclusief BTW. Dus dan is dat weekje wachten op de Superskoda bestelling wel de moeite waard.

Mocht je een handmatige airco hebben, dan heb ik nog een paneel voor je liggen, zie mijn aanbiedingstopic in de Forumbazaar (linkje).

EdK

Forumguru
Ik ga er vanuit dat de Zenec gebaseerd is op de maten van de Columbus/Amundsen dus zou je volgens mij ook een omlijsting moeten hebben voor een Columbus/Amundsen, en die zijn prijzig, reken op zo'n 100 euro bij de dealer.
Voor de Yeti had ik deze rand in het zwart voor een 40 eurie dus die 100 hou je nog wat van over

Vanenkelen

Forumguru
Voor de Yeti had ik deze rand in het zwart voor een 40 eurie dus die 100 hou je nog wat van over
Tja, maar om voor die 60 euro prijsverschil nou je O2 in te ruilen voor een Yeti..... :sterretjes:;)

Nee flauw... om de een of andere reden is het dashboardpaneel voor de O2 FL gewoon erg duur in vergelijking met de andere modellen. Voor de PFL kost 'ie inderdaad ook maar een paar tientjes en zo ook voor veel andere modellen. Alleen bij de FL ben je (bij de dealer iig) de jackpot kwijt...:mad:

En hoe ga ik die hier in Diepenbeek krijgen? effe komen halen zit er niet echt in.... Enkhuizen is net iets te ver :D

Ik ben ook effe langs geweest bij mn dealer en die zegt gewoon leuk dat het me maar een 50euro zou kosten
Dan gaan we 1ste gewoon effe afwachten of hij toch niet zou passen ...
2de kijken wat de dealer allemaal in zn stock heeft liggen....

Groetjes

Radio zit er in, heb em gisteren er in gebouwd, enne @Michelv. bij mijne dealer heeft het nieuwe frontje maar 36euro gekost dus dat is ook mooi meegenomen.

En @Joske, ik wil mijn O2 laten chippen bij VAG Techniek en langskomen op de meeting, maar wil niet zo lang wachten tot na 6 september voor die afspraak :(

Mvg
Gerrit

Bovenaan Onderaan