Zilvere dakrails

Hetzer

Forumguru
Sinds kort is de roomster ook leverbaar met zilvere dakrails, nu vind ik de zwarte dakrails eigenlijk alleen mooi op de Scout, de zilvere daarentegen oogt wel erg mooi, vooral op een donkere lakkleur. Het zou wel ontzetten mooi staan op een zwarte Roomster
Zijn er mensen die deze al besteld hebben of overwegen. De kosten van deze zilvere dakrails zijn 375 euro.

http://www.skoda.nl/media/downloads/Prijslijsten/080601-Roomster.pdf

Gieliovd

Forumguru
Voor een meerprijs zijn de rails ook in de kleur van de auto mee te spuiten las ik deze week op het forum als deze kleurmogelijkheden je niet aanstaan!

Bothje

Heel gewoon lid
Bij mij zaten de dakrailingen in het attractive pakket, en dit zal wel standaard zwart zijn geweest. In de prijslijst van begin dit jaar werd ook al genoemd de zilveren dakrailing. Bij het cappuccino beige van mijn Roomster vond ik geen van beide echt mooi staan. Van te voren al bij de spuiterij gevraagd of de railingen gespoten konden worden in de lakkleur en wat dit ging kosten (iets meer als de zwarte dakrailingen zelf).
Bij de bestelling mijn verzoek opgegeven en dit was dus dik in orde bij de aflevering. :xyxthumbs:

Erik_NL

Forumguru
zilveren dakrails

... De kosten van deze zilvere dakrails zijn 375 euro.
heb dezelfde ervaring als <Bothje>. Voor aflevering dakrailingen in de gewenste kleur overspuiten kostte toen veel minder dan 375 euro. Zal wel van de dealer afhangen. Met een eigen carrosseriewerkplaats erbij kàn dat soepeler.

Bovenaan Onderaan