Zo maar wat leuken dingen.

Rapid

Actief lid
Terug van een week Portugal. CC aan op 133 en gaan! Verbruik rond de 1 op 17! Omstandigheden waren prima, windstil, weinig verkeer en mooie buitentemperatuur. Terug iets minder,stevige tegenwind, wat file, wel ruim 1:16.
Ongeveer 1100 km per dag, relaxt uitstappen, dankzij de Dynamicstoelen. Wat een auto!
Na thuiskomst een 30.000 km beurt ( 7.5 maand oud) bij Broekhuizen Hoogeveen.
Kon er op wachten. Alles gedaan, zelf netjes gewassen. Prima service.
Rekening: 209 Euro! Wat een bedrag, voor mijn andere auto ben ik al meer kwijt aan BTW!

Zeer tevreden privé rijder!

Frank

CDK

Forumguru
ik was ook aangenaam verrast qua kosten voor mijn 30k longlife beurt 254,- incl. btw :D

s-line

Forumguru
Als Corne er bij is, is hij er ook echt bij hoor!:jaja:;)
Maar mijne moet volgende maand 30.000 beurt hebben en kost 254euro vast prijzen bij skoda.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
haha @s-line heb ik in de weg gelopen? ;):D
maar ik mag hopen dat jij minder kwijt bent als 254,- er gaat bij jou toch ook minder olie in, om maar een voorbeeld te noemen? denk dat je lager uit gaat komen....

s-line

Forumguru
Nee hoor, 30.000service beurt superb2 is 254 euro. Plus eventuele extra's dan loopt het meteen lekker op! Ik laat ook meteen mijn remolie verversen kost ook 59 euro.
Wordt niet gesproken of 6 of 4 cilinders verschillend zijn in de beurten. Alleen de extra's lopen bij jou meer op zoals bougies enzo

• Leuk
Waarderingen: CDK

Desperado

Forumguru
Ooit eens getest in een scooter; olie als remvloeistof gebruikt. Werkt niet. Dus remvloeistof is geen olie :lezen::tongue:

Noord26

Forumguru
Voordat je de remvloeistof preventief laat vervangen kun je ook het gehalte (hygroscopisch) water even laten meten. Dat is bepalend of je wel of niet moet wisselen. Helaas doen veel autobedrijven het standaard om de x-aantal jaren of de x-aantal kilometers. Maar dat is echt preventief en meten is seconden-werk. Levert wel weer extra werk op natuurlijk voor de garage.

Joske

Forumguru
klopt als een bus @Noord26

een "correcte" garage zal idd pas na bepaling hoeveel % water er in zit beslissen of vervanging aangewezen is of niet.. Ik geloof dat er in de onderhoudsintervallen van Elsawin zelfs staat: om de 2 jaar :sterretjes:

Bovenaan Onderaan