Zojuist mijn bolide opgehaald!

Ja mensen, vandaag om 20.00 uur was het zover! Ik mocht mijn nieuwe O2 ophalen bij de dealer in Den Bosch. Toen ik kwam aanrijden stond ie al mooi geparkeerd bij de hoofdingang. En wat een grote en gave bak is het dan toch als ik net uit mijn 307'tje stap /forum/images/graemlins/grin.gif

Na de vrij uitgebreide inspectie en uitleg mocht ik hem meenemen, lekker meteen in het donker; wat is die Xenon verlichting dan een verademing zeg, ten opzichte van normale verlichting. Je ziet echt veel meer! En het staat natuurlijk ontzettend blits, mooi die blauwe gloed erin. Ook interieur is echt prachtig met het ivory interieur en de mooie groene verlichting. de MaxiDOT en klein leerpakket maken de auto echt 'af' van binnen, supersjiek.

Morgen een mooie TomTom halen en volgende week de bluetooth carkit erin en ik ben weer helemaal het mannetje /forum/images/graemlins/cool.gif

Ik ga morgen foto's maken want het wordt hier wel weer eens tijd voor een nieuwe fotoshoot!

gefeliciteerd. het wordt echt mooi in onze omgeving !
heel veel plezier er mee, we komen elkaar vast wel eens tegen.

tweety

Gefeliciteerd. Je zult er veel plezier aan hebben. Ik sluit me aan bij tweety dat het mooi wordt in de omgeving van Nijmegen. Ik woon zelf ook in nijmegen, en heb sinds een maand O2.

Maarten

Forumguru
Wat de TomTom betreft! Zou je niet heel even wachten?
Er komt een hele nieuwe lijn modellen uit binnenkort!
Kijk maar op de site van TomTom of het forum van TomTom.

TomTom

TomTom forum

sunnyboy

Senior Member
Inderdaad Maarten, half mei in de winkels, de nieuwe 710 en 910. De "oude" modellen worden zo'n 100 euro afgeprijsd.
Kies ikzelf ook voor de nieuwe 710.

Henny

Actief lid
Veel plezier met je nieuwe auto!
Ik ga rondkijken in en rond Nijmegen, morgen en volgende week ben ik er ook een midweek, met een blauwe dan dus. Ik zal uitkijken naar 2 zwarte en een zilver exemplaar, allemaal hatchbacks?

Heel veel plezier ermee! Maar dat gaat ongetwijfeld helemaal lukken als ik je eerste rij-ervaring in je nieuwe auto zo lees.

Zitten er meer O2 fans in het oosten dan in het westen soms? Begin me bijna alleen te voelen in de hofstad /forum/images/graemlins/1761.gif Aan de andere kant is ie hier dan wel weer wat unieker.. heb ik weer effe mazzel!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Yilar</font><hr />

Heel veel plezier ermee! Maar dat gaat ongetwijfeld helemaal lukken als ik je eerste rij-ervaring in je nieuwe auto zo lees.

Zitten er meer O2 fans in het oosten dan in het westen soms? Begin me bijna alleen te voelen in de hofstad /forum/images/graemlins/1761.gif Aan de andere kant is ie hier dan wel weer wat unieker.. heb ik weer effe mazzel!

[/ QUOTE ]

Haha, nee hoor! Sinds afgelopen vrijdag rijdt er nu weer eentje extra rond (O2 Combi zwart) in en rondom de hofstad! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

DJNeO

Actief lid
Hey man! gefeliciteerd met je O2!! en veel veilige rijkilometers en plezier ermee /forum/images/graemlins/smile.gif

Bovenaan Onderaan