Zomertijd tijd instellen Amundsen

marcbekker

Nieuw lid
In mijn octavia uit 2010 zit een Amundsen systeem. Ik kan nergens vinden hoe ik de zomertijd kan instellen. Wie wel?

marcbekker

Nieuw lid
Heb het al gevonden. Niet in het menu van de navigatie maar gewoon met het pinnetje waarmee je ook de kilometerteller op 0 zet...

AndreM

Forumguru
Bij mijn Amundsen in de O3 staat de tijd ingesteld op automatisch!
Mooi dat het niet werkt en je de tijd alsnog handmatig in moet stellen. :banghead:

BadBert

Forumguru
En dan doe je wat met het vinkje, en doet dat niets met de tijd :(
Iig bij de amundsen in mijn s3 dan

AndreM

Forumguru
En dan doe je wat met het vinkje, en doet dat niets met de tijd :(
Iig bij de amundsen in mijn s3 dan

Precies, wat is het verschil, een vinkje of handmatig de tijd een uur vooruit zetten?
Stel hem in op GPS en ook dan gebeurd er niets, nou ja niets.
Met wintertijd springt de tijd steeds weer terug naar zomertijd terwijl het winter is.
Het is helaas niet meer van deze tijd. :maakmegek:

Ik werk dagelijks met multifunctionals, zelfs daarmee is de tijd instelbaar dat deze automatisch op zomer/wintertijd gaat.
En bij een autoradio heb je een zendersignaal, GPS, RDS enz. waar het allemaal in meegestuurd wordt.

Laatst bewerkt:

Zwapp

Forumguru
Snap niet dat dat er nog steeds niet op/in zit, vroegah in mijn ibiza ging dat wel vanzelf volgens mij via de rds van de radio...

BadBert

Forumguru
Waarom een vinkje maken, als dit vinkje geen invloed heeft? Zou het een bug zijn?

Bij mijn O2 deed het aan of uitzetten van dat vinkje precies wat je zou verwachten: tijd een uur veranderen...

Zwapp

Forumguru
Bij mijn O2 werkt dat ook zo ja, mijn aftermarket radio overigens doet het wel weer automatisch... gemiste kans van skoda lijkt me :lezen:

Bovenaan Onderaan