Zonnebrilhouder

ChrisVanMeer

Senior Member
Ik mis in mijn Enyaq een zonnenbrilhouder. Mijn voorgaande auto's (KIA Ceed Sportswagon GT-line, Skoda Octavia II en VW Polo) hadden dit allemaal wel mooi verwerkt in het stuk waar je de deurverlichting / leeslampjes ook regelt.

Ik kan hem in het middenconsole leggen maar dan trilt het best (ik ben allergisch voor tril/piep/kraak geluidjes haha). Heeft iemand ergens een goede aanbeveling voor een aftermarket houder die zonder te veel poespas in de Enyaq te monteren is? (Er mee rekening houdend dat het een een zakelijke lease auto is, dus veel verbouwen mag niet).
 

Canon-Eye

Forumguru
Tóch in de middenconsole, maar dan met een op maat gevouwen brilreinigingsdoekje o.i.d. eronder. Wég rammel... :pardon:
 

Magic666

Actief lid
Ik haak hier toch even op in... in mijn Scala (Monte Carlo) zou er een opbergvak voor (zonne)bril standaard moeten zitten (volgens de brochure)
Of ik ben blind of ik heb deze nog niet gevonden? Je zou deze idd bij de leeslampjes verwachten. #DTV
 

hemi24

Forumguru
@Magic666 : vak voor de zonnebril vervalt als je auto met een panoramadak is uitgerust… (staat in diezelfde brochure) ;)

Edit: niet meer in de huidige brochure blijkbaar.
 
Laatst bewerkt:

Magic666

Actief lid
@Magic666 : vak voor de zonnebril vervalt als je auto met een panoramadak is uitgerust… (staat in diezelfde brochure) ;)
Dat is wel apart dan want de MC is standaard met panoramadak. (emotion pakket), foutje in de brochure dus :tongue:
Niet heel spannend, maar ik had zoiets van: eh... ik had dat toch ergens gelezen??
 
Bovenaan Onderaan