Zonwerende artikelen New Octavia Combi.

Heeft er iemand een idee hoe ik me het volgende moet voorstellen, hoe het moet geplaatst worden :
*KCD629002 Zonbescherming achterdeurruiten Octavia II Combi
*KCD629003 Zonbescherming achterste ruiten (kofferruimte) Octavia II Combi
Of iemand die weet waar je een afbeelding kan vinden??

Mikey

Nieuw lid
*KCD629002 Zonbescherming achterdeurruiten Octavia II Combi
*KCD629003 Zonbescherming achterste ruiten (kofferruimte) Octavia II Combi

zijn dit van die losse schermen? volgens mij worden ze tsuuen je raanm en je deurpaneel geklemd.

rickske

Actief lid
zijn dit van die losse schermen? volgens mij worden ze tsuuen je raanm en je deurpaneel geklemd.

[/ QUOTE ]

Of zijn dit misschien van die rolgordijntjes?

Joeri

Actief lid
Ik dacht rolgordijnen. Heb daar een afbeelding van meen ik, maar die ligt in de garage en ik heb nog een weekje vakantie /forum/images/graemlins/grin.gif

Maar heb er niet zoveel aandacht aan gegeven om nu echt te kijken of het rolgordijnen zijn of niet.

Ik heb hier even op gekeken, maar ze staan er niet bij (accessoires New Octavia):
http://oldpartner.skoda-auto.com/
Is wel een leuke fotodatabank!

Ik heb ze bij V-Car in Eindhoven gezien. De schermen voor de combi worden idd geklemd tussen de ramen, geen rolgordijnen. Maar ze zien er wel mooi uit.

Heb ik ook gezien in Eindhoven, ziet er degelijk uit, dus geen gerammel wat je met van die opplak dingen nog wel eens kunt hebben

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Heb ik ook gezien in Eindhoven, ziet er degelijk uit, dus geen gerammel wat je met van die opplak dingen nog wel eens kunt hebben

[/ QUOTE ]
Dan ga ik van de week gelijk even kijken. Heb er toch al een afspraak staan...

nomad

Senior Member
De set maar besteld. Zag er netjes uit.. Beetje prijzig, maar nog altijd goedkoper dan folie en het kan er in de winter ook gewoon weer vanaf.

@Nomad : Er volgen dan hopelijk toch foto's tegen als je ze hebt !
Dat lijkt mij wel handig : het er terug af kunnen !!

Potje

Actief lid
Je zet ze in klipjes die in de bekleding rond de ramen worden gezet. Ik heb de zonneschermpjes ook genomen zodat de kleine man (zie avatar) nog geen zonnebril op hoeft.

Additioneel voordeel tov de gebruikelijke zonneschermpjes: geen Pooh-afbeeldingen!

Best mooi idd omdat ze het hele raam blinderen.

Henny

Actief lid
Weet iemand of die er ook zijn voor de combi? Ik kan het nergens vinden op de Škoda-site. Alleen bij de door Joeri genoemde site daar zie ik ze voor een combi.
En wat is de prijs ervan?

Jazeker: ik heb ze bij de leas in bedongen: alle ramen vanaf de B-stijl worden aan de binnenzijde voorzien van een zonnewering (grijs raamwerk met gaas in alu frame). kosten weet ik niet. Voordeel is dat de ramen nog steed open kunnen, ze zitten vasgeklikt aan het binnenwerk.

ericb

Actief lid
Ik heb ze voor de combi, achterruit deur, bagageruimte en achterklep.
Als het goed is staan er van mij nog foto's in de fotogalerij. Ik vindt ze in ieder geval erg prettig, in de donkere winterperiode haal ik ze eruit en als het weer wat zonniger wordt zet ik ze erin. Als ze niet op de skodasite staan zou ik eens bij milotec kijken want volgens mij voeren die dezelfde schermen. Ze zijn wel prijzig maar ze sluiten perfect aan op de randen en je kunt je ramen gewoon opendoen, alleen bij snelwegsnelheden doe ik uit voorzorg de ramen dicht. Ik weet het niet meer precies maar ik dacht dat ze ongeveer 270 euro kosten.

Ze zijn gewoon bij de dealer te bestellen; ik heb allereerst de schermpjes voor de achterportieren besteld. Ik was/ben hier zo tevreden over dat ik ze ook besteld heb voor de zijruiten van de kofferruimte.

Ik heb overigens twee foto's geplaatst in de fotogallerij van de zonneschermen op de achterportieren.

N.B.: Met wat korting moet je rekenen op ca. 100 euri per set. In mijn geval dus compleet achterportieren en kofferruimte ca. 200 euri. Veel geld vind ik zelf, maar alles voor de kleine, hè! /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/wink.gif Dat pappa het toevallig zelf ook mooi vindt, was niet zo belangrijk.....

Blinderen kan best voordeliger zijn, maar dan heb je ze in de donkere wintermaanden ook permanent donker. De schermpjes kun je gemakkelijk verwijderen en weer terug plaatsen.

't kan ook een kwestie van smaak zijn. De ene vindt blinderen mooi, de ander schermpjes; voor de ene is dit te duur, voor de ander weer niet....

Feit voor mij: ik ben er zeer tevreden mee.

voor de achterruit hebben ze een rolgordijntje, de achter ramen kunnen gewoon open geen probleem onder het rijden.

Bovenaan Onderaan