Joti
Senior Member
Zoals aangekondigd in het voorstel-topic wil ik hier mijn auto laten zien en mijn ervaringen delen met het aanpassen van het uiterlijk.
Ik heb de auto eind januari gekocht bij CarNext in Moordrecht met bijna 144k op de teller. In eerste instantie gekeken voor een wat soberder model met iets minder kilometers, maar ter plekke een mooiere gevonden met meer opties zoals:
Op dit moment staat de auto er zo bij:
Ik heb het volgende nu aangepast:
En zo zullen er vast nog wel wat dingetjes bijkomen die ik wil veranderen de komende tijd.
Motorisch vind ik de 110pk al een enorme vooruitgang ten opzichte van mijn vorige 1.2 TDI (75pk) dus tunen laat ik nog even achterwege.
Ik zal de komende tijd nog wat meer foto's delen en vooral ook meelezen op dit forum hoe de anderen enthousiast hun auto's aanpakken.
Ik heb de auto eind januari gekocht bij CarNext in Moordrecht met bijna 144k op de teller. In eerste instantie gekeken voor een wat soberder model met iets minder kilometers, maar ter plekke een mooiere gevonden met meer opties zoals:
- 18" Turini velgen
- Columbus navigatie
- Stoelverwarming
- Bi-xenon verlichting
- Rij-modus selectie (sport/eco)
- Afneembare trekhaak
Op dit moment staat de auto er zo bij:
Ik heb het volgende nu aangepast:
- Kale kentekenplaathouder
- Luxe kentekenplaten
- LED kentekenverlichting (insteeklampjes voor LED vervangen, nog geen nieuwe LED-unit)
- Volledige interieurverlichting vervangen voor wit LED
- Privacyshades van Superskoda
- Setje 16 inch Enzo velg met winterband eronder vanwege wintersport
- Rubberen mattenset
- Ruitenwisservloeistofreservoir afdekkapje vervangen voor de nieuwe Scala variant
- Sportpedalen
- Een aantal wijzigingen via OBDeleven (o.a. Needle Sweep / Scandinavian DRL)
- Dynamische LED richtingaanwijzer spiegels
- Deurvanger covers
- Nieuwe set automatten
- Black Magic sierlijst voor de grille
- Monte Carlo black emblemen voor en achter
- Nieuwe naafdoppen voor de 18" velgen i.v.m. te agressieve velgenreiniger op de oude
En zo zullen er vast nog wel wat dingetjes bijkomen die ik wil veranderen de komende tijd.
Motorisch vind ik de 110pk al een enorme vooruitgang ten opzichte van mijn vorige 1.2 TDI (75pk) dus tunen laat ik nog even achterwege.
Ik zal de komende tijd nog wat meer foto's delen en vooral ook meelezen op dit forum hoe de anderen enthousiast hun auto's aanpakken.