Automatisch de kofferklep openen

Rem82sch

Senior Member
Voor die gene die interesse heeft in een setje ST11540 veren.
Ik heb nog een setje liggen.
Ik woon in Kerkrade

Luke

Forumguru
Jééj! Te gek! :yeehaa:

Ik ben momenteel in conversatie met Chrissel voor zijn tweede setje stempelveren. Maar moest Chrissel ze misschien al hebben verkocht, dan kan ik misschien bij jou terecht, Rem82sch...

@Fanman: ging bij jou het losdraaien van de ronde toppen op het einde van de gasveren gemakkelijk? Ook gewoon enkele waterpomptangen gebruikt en wat doek ter bescherming van het metaal?

Fanman

Lid
Ik heb de koppen van de gasveren met de hand losgehaald. Nu moet ik wel bekennen dat ik relatief veel kracht in de handen heb, maar met twee goede waterpomptangen zou het normaal prima moeten lukken.
Is een karwij van maximaal een kwartiertje.
Extra tip: zorg dat je een bezem of zoiets voor het grijpen hebt om de klep open te houden. Een veer houd de klep niet open :)

• Leuk
Waarderingen: Luke

Kiswum

Forumguru
Heeft er eigenlijk al iemand dit kunstje bij de HB getest met goede resultaten?
Als ik het bericht van Lexje lees, dan is dat project tot nu toe nog niet geslaagd.

Luke

Forumguru
Thans ook een gelukkige eigenaar van een O2 combi met automatisch openende kofferklep!! :tegek:

Wat een gemak! Dit is écht een aanrader!
En met hartelijke dank aan Remko voor de installatie en de toffe babbel!! :dankje:

Vanenkelen

Forumguru
Ik ben van plan een setje veren aan te schaffen, maar door het minimale orderbedrag is het handiger om gelijk 2 setjes (of meer) te bestellen. Zijn er nog mensen die mee willen doen?

Bij twee setjes zijn de kosten per setje (inclusief verzendkosten) €17,50. Vanaf twee setjes wordt het steeds een beetje minder ;).

Blijft natuurlijk nog de uitdaging om dat extra setje zo goedkoop mogelijk bij je te krijgen. Ik woon in Rotterdam en werk in Utrecht, dus ergens afspreken op die lijn moet geen probleem zijn en anders ben ik wel bereid om te delen in die verzendkosten (€6,50 volgens mij).

Bovenaan Onderaan