Blackokkie2
Forumguru
Oké, ja zal eens een nieuwe halen, nog niet veel last van beslagen ramen of nare luchtjes(zolang ik maar niet teveel uien eet). Als ik het kan opbrengen de bank te verlaten zal ik eens gaan kijken hoe hij er uitziet Josce.
al van die bank geraakt Marc? precies nog niet..Oké, ja zal eens een nieuwe halen, nog niet veel last van beslagen ramen of nare luchtjes(zolang ik maar niet teveel uien eet). Als ik het kan opbrengen de bank te verlaten zal ik eens gaan kijken hoe hij er uitziet Josce.
Is dit niet het probleem?
wat is het verschil dan? als de temperatuur onder 4 °c zakt "werkt" ie toch ook niet ?Daarom heb ik de airco 's winters uit
De climatronic werkt wel degelijk 's winters - verwarmen is ook werken, toch? Dus ik hou 'm gewoon aan...wat is het verschil dan? als de temperatuur onder 4 °c zakt "werkt" ie toch ook niet ?
ik bedoelde natuurlijk op de "ontvochtende" werking é, maar dat geef je zelf al aan in je postDe climatronic werkt wel degelijk 's winters - verwarmen is ook werken, toch? Dus ik hou 'm gewoon aan...
En uiterraard valt er dan weinig te koelen, dus ontvochten zal-ie ook niet. Maar de verwarmde lucht zal de ramen ook schoonblazen, als zal het dan na het starten even duren voor er warmte komt.
Wow, dat is rap! En ziet er uit als 1 schuifje omzetten onder je dashboard kastje dus.. Kan altijd eens kijken of daar geen rommel in verzameld is vanwege het aanslaan van de auto van binnen.