Bochtverlichting werkt maar mistlampen niet..

Hallo allemaal,

Kunnen jullie mij misschien helpen met het volgende,
Vandaag wou ik mijn mistlampen voor gebruiken alleen deze gingen niet aan..
Het lampje op het dashboard brand wel als zijnde ingeschakeld.
Het vreemde is dat de bocht verlichting wel werkt en zodra het voertuig in zijn achteruit gezet wordt werken beiden lampen.
Wat zou het probleem kunnen zijn?

De bocht verlichting heb ik een ongeveer 3 jaar geleden laten activeren bij de dealer. Maar toen werkte de mistlampen wel gewoon.
 

hemi24

Forumguru
Lichtschakelaar of BCM zou mijn eerste verdachte zijn.
Heb je al geprobeerd of het mistachterlicht wel gewoon werkt?
 

Bakkertje

Forumguru
Werkt de mist verlichting door het uittrekken van de normale verlichting knop? Of heb je een aparte drukknop voor het bedienen?

Wellicht stomme vraag maar als je de uittrek variant hebt, heb je die dan ook helemaal uitgetrokken?
 
De mistlampen zou moeten aangaan met het uittrekken van de knop stand 1 is mistlampen voor stand 2 is voor en achter.

Als ik de knop uittrek op stand 1 gaat wel het symbool in het dashboard branden maar de mistlampen gaan niet aan. Stand 2 gaan er 2 symbolen branden maar dan brand alleen het achter mistlamp..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Antera

Donateur
Dan simpele vraag: Pas bij de dealer geweest en hebben ze om een of andere reden de programmering uit gezet met een update ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Nou hij heeft wel een Olie beurt gehad..
Maar dit was bij de bosch garage... maar ik denk dat ik gewoon even langs de dealer moet gaan kijken of ze dit kunnen uitlezen.
 
Bedankt voor de tips! Ik ga eerst even langs de dealer dat is voor mij het dichtstbijzijnde... mochten die er niet uit komen neem ik even contact op met @Antera Ik hou jullie op de hoogte
 
Bovenaan Onderaan