aiva tco adoks
Forumguru
Nog helemaal niks gehoord. Burp al 1 1/2 jaar in bezit..
Ik heb het Engelstalige artikel ook gelezen. En inderdaad bevestigt het mijn gevoel, dat de auto ná de update minder fut lijkt te hebben. Ik lijk eerder terug te moeten schakelen voor meer toeren om bijv. even vlot in te kunnen halen.Klik ook door naar het artikel van het Zweedse blad, daar kon ik lezen dat ik aardig wat newtonmeters in ga leveren over 2 weken en daar dan meer toeren voor moet draaien:
<knip>
Dan wordt de TVS-kuur daarna nog leuker
Ja: diverse probleemverhalen over hoger verbruik, minder vermogen en korter of minder kort na de update uitvallende EGR-kleppen, die vervangen zijn met coulance variërend van 0 tot 100%.iemand toevallig Tros Radar gezien
3) software door Skoda/Pon laten aanpassen en direct door naar gerenommeerde tuner om nog betere software te laten plaatsen
Dat kan ik me ook niet voorstellen.@Frup Kan me niet voorstellen dat je gechipped hebt gereden en dat je het daarna met veel minder vermogen op dezelfde wagen nog leuk vind..
Zal waarschijnlijk automatisch optie 2 worden aangezien dat ze echt niet op voorhand je egr en filters gaan vervangen...net even teruggekeken..... kansloos.
ik zie voor mezelf 2 opties:
1) Skoda/Pon gaat de software aanpassen + EGR en filters direct vervangen op hun kosten + garantie voor de toekomst
2) ik doe lekker niets en laat het zo
meer smaken zijn er volgens mij niet, of met veel (toekomstige) risico's en kosten.
en achteraf ook moeilijk gaan doen met de garantie, als ze die vooraf al hebben willen geven.............ze echt niet op voorhand je egr en filters gaan vervangen...