De politie is je beste vriend...

LT83

Forumguru
Wat vervelend zeg marco, hopen dat je er zelf echt helemaal schadevrij vanaf bent gekomen, dat is het belangrijkst.
En dan natuurlijk maar eens een periode schade en pechvrij rijden!

Canon-Eye

Forumguru
Ze zat wel keurig handsfree te bellen, maar was gewoon afgeleid.
Zo zie je maar dat handsfree bellen niet of nauwelijks minder gevaarlijk is dan handheld.
Het probleem zit namelijk niet in wat je met je handen doet, maar wat je met je hoofd aan het doen bent.

Ik voer al jaren geen andere gesprekken meer achter het stuur dan een korte zakelijke mededeling over de verwachte aankomsttijd of zo - maar verder niks inhoudelijks. En dit al sinds ik ooit eens ter hoogte van Woerden een van mijn zonen aan de bel kreeg, en bij het einde van het gesprek pas merkte dat ik inmiddels net de Botlektunnel uitkwam.
Van het tussenliggende traject wist ik helemaal niets meer - en dat was een "eens maar niet weer" momentje! :fool:

Back OT: balen, Marco. Hoe netjes de reparatie ook, hij knapt er nooit van op...

Ridley

Forumguru
Balen! Vooral het gedoe er om heen. Maar in ieder geval fijn dat je er (tot nu toe) geen fysieke klachten aan over hebt gehouden.

CDO

Forumguru
... en van je vrienden moet je het hebben. Waarschijnlijk niet veel discussie over de schuldvraag.

Succes met de afhandeling.

Blackokkie2

Forumguru
Balen, maar ik begin nu toch te geloven dat je het zelf opzoekt ofzo hoor:pieker:. Telkens als je auto weer vies is heb je weer schade of inbraak, het begint op te vallen:jaja:.

Nee, alle gekheid op een stokje, hou je nek in de gaten en sterkte met de Focus.

andrehj

Forumguru
@MarcoO2 : Let wel op hoe ze je schade herstellen. Collega van mij had ook ooit zo'n akkefietje. Auto werd gerepareerd bij een door de verzekeraar gekozen schadebedrijf. Toen hij zelf na de "reparatie" eens goed het resultaat bekeek, bleek:
  • Dat de behuizing van de kentekenverlichting nog steeds kapot was (ze hadden gewoon het oude lampbehuizing weer teruggezet).
  • Dat de kentekenverlichting aan 1 kant niet werkte omdat de draad niet aangesloten was.
  • Dat die draad ook helemaal niet meer aanwezig was, maar ergens achter de bumper zat.
  • De klapper op de vuurpijl kwam toen hij de binnenbekleding van de dorpel van de kofferbak even loshaalde: Daarachter hadden ze (zonder toestemming!) een enorm (10x10 cm) gat gezaagd :nailbiting: om van binnenuit de achterkant uit te kunnen deuken. Dat gat was niet alleen niet netjes dichtgelast en gespoten, maar zelfs de bramen zaten er nog aan. Een zeer grote potentiële roestplek dus. :mad:
En dit was bij een "professioneel" schadeherstelbedrijf...:banghead:

MarcoO2

Forumguru
Dat scheelt weinig inderdaad. Heb alle vertrouwen in hen, maar enige controle kan nooit kwaad. Vertrouwen is goed, controle is beter...

WouterVdV

Actief lid
De titel is redelijk belachelijk :) kan iedereen overkomen! Ben er zeker van dat een bakker je had aangereden er niet had gestaan 'De bakker is je beste vriend'

Anyway hoop dat die snel gemaakt is

Canon-Eye

Forumguru
Ben er zeker van dat een bakker je had aangereden er niet had gestaan 'De bakker is je beste vriend'
Hier wreekt zich wellicht een gebrek aan historische kennis bij (een deel van) de jeugd van tegenwoordig.

"De politie is je beste kameraad" was een bekend kinderliedje dat medio jaren '50 wekelijks uit de radio klonk ("Barend Bluf" heette dat programma, als ik me goed herinner - maar ik was een jaar of 8 toen ik daarnaar luisterde dus ik heb het niet meer helemáál scherp).
Ik heb het vage vermoeden dat @MarcoO2 - al dan niet bewust - daaraan refereert?

Bovenaan Onderaan