Drive mode knop Octavia 3

Darkside

Forumguru
Ben wel benieuwd of het mogelijk wordt om een drive mode knop toe te voegen op een golf 1.2 TSI.
En dat het dan mogelijk wordt om ACC op Sport te zetten?
@Antera Zit nog te twijfelen of ik straks nog eibachs zal doen? Maar ook voor een golf kan ik bij jouw aankloppen?

Antera

Donateur
Ook op de golf zal dit ook moeten kunnen werken zoals ik het bij de skoda ga doen mits het idd is zoals ik nu bekeken heb @Rene C als het weer mee zit dan gaan we het morgen zeker even testen. TOP

Rene C

Forumguru
Vandaag bij @Antera geweest voor aanpassingen, waarvoor dank Mark.!

Is grappig om te zien hoe door wat klikken van Mark opeens extra menu opties verschijnen.. Ook verbazingwekkend om te zien hoe eenvoudig de TSC wordt ingeschakeld (als ook andere opties), ergerlijk dan dealers garages dit dan niet kunnen.

Testen met drive mode knop helaas niet, ik heb z'n post verkeerd begrepen.

Nogmaals Mark bedankt voor de aanpassingen.

Antera

Donateur
Graag gedaan en jij bedankt voor je tijd. Duidelijk is wel dat de draden volgens het schema bij een drive knop aanwezig zijn op de stekker nu de andere kant nog en een test

Borrie1973

Actief lid
Lijkt mij ook wel wat zo'n knop. Geen idee of die bij mij ook zal werken. Hoe kom je aan je specifieke paneel, aangezien een ieder weer een andere variant kan hebben. Is het ook een prijzig gebeuren??

Antera

Donateur
Ik wil zaterdag tijdens de meeting de auto's met en Mode/VRS knop graag allemaal opschrijven en het daarbij behorende nummer. Zodat ik precies kan zien welke knoppen ik bij welke auto moet bij bestellen omdat dit samenhangt aan de bepaalde opties

bartvw

Forumguru
@Antera,

Is het mogelijk om op een Skoda Octavia RS achteraf performance mode selection te activeren?
Dat idee krijg ik als ik bovenstaande allemaal lees met vag com of heb ik het mis.
En wat is er nog meer te activeren op de octavia met vag com.
Alvast bedankt.

Groetjes Bart

Antera

Donateur
Helaas nog niet mogelijk word nog onderzocht amar is helaas niet zo simpel als gedacht,

bij gesloten een lijst met mogelijkheden. indien er vragen zijn hoor ik het graag

Bijlagen

• MQB VCDS 3.0.pdf
    299,6 KB · Weergaven: 219

bartvw

Forumguru
@Antera,

Als ik je lijstje begrijp is . Lane assist mogelijk te activeren en is het ook mogelijk om de knipperlichten s avonds te laten branden aan de onderkant?

Groetjes Bart

Antera

Donateur
Lane assits alleen mogelijk indien camera aanwezig. Maar die is alleen aanwezig als je verkeersbordherkenning hebt maar dan is lane assist ook al standaard. Het komt wel voor dat lane assist erop zit amar verkeersbordherkenning niet.

Knipperlichten aan de onderkant????

bartvw

Forumguru
Bij het open van een Skoda zag ik dat de de grond verlicht werd.
Dacht door de richtimgaanwijzers maar zou ook door de deurgrepen kunnen zijn?

Antera

Donateur
nope zijn de lampjes in de spiegelkappen ( instapverlichting)

deze mogen niet branden tijdens het rijden en weet ook niet of ik ze uberhaupt aan kan zetten tijdens het rijden nog niet eerder geprobeerd

bartvw

Forumguru
Ik leg het misschien niet goed uit.
ik wil het niet tijdens het rijden maar wil weten of je het kan activeren.
Dat bij het openen van de auto de lichten aan de onderkant van de richtingaanwijzers gaan branden.
Sorry misschien was ik niet duidelijk.

Groetjes Bart

Joske

Forumguru
Dat bij het openen van de auto de lichten aan de onderkant van de richtingaanwijzers gaan branden.
dan moeten ze ook effectief aanwezig zijn natuurlijk.. Kan me niet voorstellen dat ze nu niet aanschieten? (tenzij er geen zijn) :)

Bovenaan Onderaan