Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben wel benieuwd of het mogelijk wordt om een drive mode knop toe te voegen op een golf 1.2 TSI.
En dat het dan mogelijk wordt om ACC op Sport te zetten?
@Antera Zit nog te twijfelen of ik straks nog eibachs zal doen? Maar ook voor een golf kan ik bij jouw aankloppen?
Ook op de golf zal dit ook moeten kunnen werken zoals ik het bij de skoda ga doen mits het idd is zoals ik nu bekeken heb @Rene C als het weer mee zit dan gaan we het morgen zeker even testen. TOP
Vandaag bij @Antera geweest voor aanpassingen, waarvoor dank Mark.!
Is grappig om te zien hoe door wat klikken van Mark opeens extra menu opties verschijnen.. Ook verbazingwekkend om te zien hoe eenvoudig de TSC wordt ingeschakeld (als ook andere opties), ergerlijk dan dealers garages dit dan niet kunnen.
Testen met drive mode knop helaas niet, ik heb z'n post verkeerd begrepen.
Graag gedaan en jij bedankt voor je tijd. Duidelijk is wel dat de draden volgens het schema bij een drive knop aanwezig zijn op de stekker nu de andere kant nog en een test
Lijkt mij ook wel wat zo'n knop. Geen idee of die bij mij ook zal werken. Hoe kom je aan je specifieke paneel, aangezien een ieder weer een andere variant kan hebben. Is het ook een prijzig gebeuren??
Ik wil zaterdag tijdens de meeting de auto's met en Mode/VRS knop graag allemaal opschrijven en het daarbij behorende nummer. Zodat ik precies kan zien welke knoppen ik bij welke auto moet bij bestellen omdat dit samenhangt aan de bepaalde opties
Is het mogelijk om op een Skoda Octavia RS achteraf performance mode selection te activeren?
Dat idee krijg ik als ik bovenstaande allemaal lees met vag com of heb ik het mis.
En wat is er nog meer te activeren op de octavia met vag com.
Alvast bedankt.
Als ik je lijstje begrijp is . Lane assist mogelijk te activeren en is het ook mogelijk om de knipperlichten s avonds te laten branden aan de onderkant?
Lane assits alleen mogelijk indien camera aanwezig. Maar die is alleen aanwezig als je verkeersbordherkenning hebt maar dan is lane assist ook al standaard. Het komt wel voor dat lane assist erop zit amar verkeersbordherkenning niet.
Ik leg het misschien niet goed uit.
ik wil het niet tijdens het rijden maar wil weten of je het kan activeren.
Dat bij het openen van de auto de lichten aan de onderkant van de richtingaanwijzers gaan branden.
Sorry misschien was ik niet duidelijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.