Dutch4x4
Senior Member
Nee, dan leg je mijn woorden toch verkeerd uit. Iedereen met een positieve of negatieve ervaring is een ervaringsdeskundige. Ik doe ook helemaal niets af aan jouw positieve ervaringen, daar heb je alle recht op.
Maar waarom doe jij wat af aan de negatieve ervaringen van anderen? Dat is fanboy-gedrag. Want je stelt niet alleen je positieve ervaring tegenover de negatieve ervaringen van anderen, je trekt die negatieve ervaringen ook in twijfel en maakt en passant de mensen zwart die zulke negatieve ervaringen hebben. Dat noem ik ontsporen. Het zou je hebben gesierd als je je daarvan had weerhouden.
Daar komt bij dat er vóór jou ook enkele Duindam-fans in dit draadje opdoken (en verder nergens anders), die meteen op de persoonlijke toer gingen en mensen aanvielen die iets negatiefs over Duindam had te melden. Daarom is het niet zo gek dat er in eerste instantie zo op je is gereageerd, zo van 'Nou, daar heb je er weer een'. Want om nou te zeggen dat je een vriendelijke entree maakte...
Zoals gezegd, het is juist mooi als er mensen tevreden over Duindam zijn, want dan wordt dit een mooi evenwichtig draadje. Maar dan kan ook zonder woest om je heen te slaan naar mensen die een andere ervaring hebben dan die van jou.
En voor wat betreft S-Point: ik hoef het helemaal niet voor S-Point op te nemen, al ben ik tevreden over hun service en ben ik altijd in uitstekend Nederlands te woord gestaan. Jouw mening over S-Point is ook jouw goed recht (by all means, plaats 'm in het S-Point-draadje), maar ga niet mensen die klant bij S-Point zijn, uitmaken voor debielen die niet eens goed Nederlands spreken. Ook dat is weer op de man spelen, niet op S-Point zelf, maar op hun klanten.
Ook al zijn we geen vriendenclubje - ik ken niemand hier persoonlijk - ik wil als veelposter hier best plaatsvervangende verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat anderen jou hier 'vaag' hebben genoemd. Als je die accepteert én je hand in eigen boezem steekt, dan krijg je van mij het respect waar je om vraagt.
Maar waarom doe jij wat af aan de negatieve ervaringen van anderen? Dat is fanboy-gedrag. Want je stelt niet alleen je positieve ervaring tegenover de negatieve ervaringen van anderen, je trekt die negatieve ervaringen ook in twijfel en maakt en passant de mensen zwart die zulke negatieve ervaringen hebben. Dat noem ik ontsporen. Het zou je hebben gesierd als je je daarvan had weerhouden.
Daar komt bij dat er vóór jou ook enkele Duindam-fans in dit draadje opdoken (en verder nergens anders), die meteen op de persoonlijke toer gingen en mensen aanvielen die iets negatiefs over Duindam had te melden. Daarom is het niet zo gek dat er in eerste instantie zo op je is gereageerd, zo van 'Nou, daar heb je er weer een'. Want om nou te zeggen dat je een vriendelijke entree maakte...
Zoals gezegd, het is juist mooi als er mensen tevreden over Duindam zijn, want dan wordt dit een mooi evenwichtig draadje. Maar dan kan ook zonder woest om je heen te slaan naar mensen die een andere ervaring hebben dan die van jou.
En voor wat betreft S-Point: ik hoef het helemaal niet voor S-Point op te nemen, al ben ik tevreden over hun service en ben ik altijd in uitstekend Nederlands te woord gestaan. Jouw mening over S-Point is ook jouw goed recht (by all means, plaats 'm in het S-Point-draadje), maar ga niet mensen die klant bij S-Point zijn, uitmaken voor debielen die niet eens goed Nederlands spreken. Ook dat is weer op de man spelen, niet op S-Point zelf, maar op hun klanten.
Ook al zijn we geen vriendenclubje - ik ken niemand hier persoonlijk - ik wil als veelposter hier best plaatsvervangende verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat anderen jou hier 'vaag' hebben genoemd. Als je die accepteert én je hand in eigen boezem steekt, dan krijg je van mij het respect waar je om vraagt.