Nu ben ik even benieuwd, wat bedoel je hier precies mee? Welke voorwaarden dan?De RS benzine doet dat altijd, de PHEV alleen onder voorwaarden.
Net even gekeken in carbase van Autoweek en je hebt volgens die informatie inderdaad gelijk. De niet-RS PHEV mag 1500 kg (geremd) trekken.Volgens mij mag een hybride RS ook niks trekken toch?
Daar valt weinig over te zeggen, maar net wat de markt doet. Ik kreeg 3 jaar geleden minder terug voor mijn RS dan een paar maanden geleden met 35dkm meer op de teller! Toen ook maar snel ingeruild. In Nederland betaal je mogelijk straks ook 100% MRB voor stekker auto’s wat nu nog 50% is. Maar wellicht dat er nog wat aan gedaan zal worden.En even een andere invalshoek om over na te denken?
Welke auto is over een paar jaar als je hem weer wilt verkopen nog het meest waardevast?
En welke van de 2 heeft de snelste 0-100 sprint?
Spoken like a true petrol headEen RS is geen RS als het geen 2.0TSI is
Een RS is geen RS als het geen 2.0TSI is
En hoor nog veel problemen met de plugin modellen. Als je daarvoor alsnog gaat dan advies minimaal model 2022 te nemen vanwege issues op de voorgaande
Dat doet mijn RS iV niet hoor. Rijprofiel Normaal gaat tot 0km en blijft dat dan ook. Laden doet de auto dan monimaal. In de Sport laad hij tot ca. 3 á 4km. Meer niet.@Rallye hij als de accu leeg is wordt deze altijd bijgeladen (in feite wordt de regeneratie ingeschakeld). Totdat deze uit het rood is. Bij mij heb je dan 3 km die je elektrisch kunt rijden. Als ik de sportstand activeer gaat ie ook regenereren. Dat doet ie dan tot de accu helemaal vol is.
Ik was verbaasd, maar volgens de handleiding zou de RS iV het in 6,9 sec moeten redden.@Arjan1985 de 2.0 doet het in 7 seconden, de PHEV in 7,3, het zou me niet verbazen als de phev het wint in een tussensprint