Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vond je reactie super na de verlaging. (ik was stiekum ook heel erg benieuwd hoe het werd en ook wel enthousiast). Probeer zo gastvrij mogelijk te blijven en voor vragen sta ik altijd open. jij, Echt dol enthousiast en stond duidelijk te springen om ermee te gaan rijden. Nu je ook met het rijden duidelijk de voordelen hebt gevoelt en nog net zo enthousiast bent en zelfs de vrouw
En ja Quinn helpt graag waar mogelijk een handje mee. Jong geleert is oud gedaan . Daarnaast ook jij bedankt namens hem
nog even voor de zekerheid een vraagje aan @Antera : je kunt het nu iets beter inschatten...
in combinatie met 17"(prestige) nog steeds genoeg ruimte/geen kans op problemen?
nog even voor de zekerheid een vraagje aan @Antera : je kunt het nu iets beter inschatten...
in combinatie met 17"(prestige) nog steeds genoeg ruimte/geen kans op problemen?
Exact zoals @Ridley aangeeft, geen enkel probleem bij 17" @driesp op 11 april wordt de 1e F3C op 17" van @Fabi3 door @Antera verlaagd, dus even die foto's in de gaten houden dan maar
Exact zoals @ertromp aangeeft, geen enkel probleem bij 17" @driesp op 11 april wordt de 1e F3C op 17" van @Fabi3 door @Antera verlaagd, dus even die foto's in de gaten houden dan maar
Nu maar hopen dat eibach en 18 inch ook gaat passen !
Heb gister bij de dealer het 18 inch wiel met band naast een 17 inch wiel gezet, scheelt ongeveer 1,5 cm dus 7,5 mm ruimte nodig !, maar dat lijkt mij geen probleem te worden!........ Toch ?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.