MarcoDark
Lid
Hallo,
Van mijn O2 uit 2012 ging vorig jaar mijn EPC lampje branden na snel acceleren. geen vermogen meer en de vlucht strook op daar motor uit en aan.
Rijden ging weer prima. Dit is nu 3x gebeurd. Ik vergaat er mee naar de grage te gaan.
Vorige week naar mijn garage gegaan (geen dealer) die de strogi uitlas met zijn MaxiCheck.
De code P334B00 komt daarmee naar boven.
Hij gaf aan naar de dealer te gaan voor officieel uitlezen of die meer kan achterhalen of het echt de turbo is, want hij vond het zonde om het te vervangen voor niks.
Nu mijn vraag kan de dealer meer zien of stoppen ze bij de zelfde code.
Zal een ODB11 dieper gaan dan de MaxiCheck.
Ik zou graag weten wat de experts denken.
De Skoda dealer is ook er druk, dus moet daar ook nog tussen zien te komen voor het uitlezen aangezien ik daar geen klant meer ben.
Van mijn O2 uit 2012 ging vorig jaar mijn EPC lampje branden na snel acceleren. geen vermogen meer en de vlucht strook op daar motor uit en aan.
Rijden ging weer prima. Dit is nu 3x gebeurd. Ik vergaat er mee naar de grage te gaan.
Vorige week naar mijn garage gegaan (geen dealer) die de strogi uitlas met zijn MaxiCheck.
De code P334B00 komt daarmee naar boven.
Hij gaf aan naar de dealer te gaan voor officieel uitlezen of die meer kan achterhalen of het echt de turbo is, want hij vond het zonde om het te vervangen voor niks.
Nu mijn vraag kan de dealer meer zien of stoppen ze bij de zelfde code.
Zal een ODB11 dieper gaan dan de MaxiCheck.
Ik zou graag weten wat de experts denken.
De Skoda dealer is ook er druk, dus moet daar ook nog tussen zien te komen voor het uitlezen aangezien ik daar geen klant meer ben.