Rob
Forumguru
't Is ook maar net wat je definitie van "de wereld" is, hè...
Naar mijn weten woon ik juist aan het einde van de wereld... Als ik te laat rem sta ik in zee
't Is ook maar net wat je definitie van "de wereld" is, hè...
Hier hebben we TV Rijnmond gewoon op KPN kanaal 513, hoor - voor het geval dat ik heimwee zou krijgen naar Voorne-Putten.@Canon-Eye, voor mij is dat als ik radio Rijnmond niet meer kan ontvangen
Klopt. TVS adviseerde de recall wel te laten doen en dan terug te komen. Ze zullen niet snel tegen een recall van de importeur ingaan.Ik had al wel geïnformeerd bij TVS wat er met hun optimalisatie gebeurde na de recall, die moest er opnieuw worden opgezet.
De elektronica is stuk (ik hoop niet dat dit door het tunen komt) en moet vervangen. Wordt vervolgt.
Bekijk bijlage 35298
Zo erg kan 't ook niet zijn,............en dan: je kunt er gewoon bij blijven zitten.
Overigens, TVS heeft een 'dealer' in het westen, ik ben nu even de plaats kwijt, maar een belletje naar Varsseveld, en je weet 't.
Klopt, ik rijd elke week van A'dam naar Friesland en v.v. (tweede woning). Sommigen kunnen zich dat niet voorstellen; elke week dat hele eind? Of ze zien er tegen op op bezoek te komen vanwege "dat hele eind rijden".
Wij doen het al 21 jaar elke week en zonder enig probleem. Muziekje of radio aan en lekker 1,5 uur tuffen