Rallye
Forumguru
@hemi24 Dank! Ik had ook nog deze gevonden: http://www.skodacommunity.de/threads/sprachsteuerung-nicht-verfuegbar.99747/page-3 Daar gaat het ook over Octavia's uit het (voormalige) Oostblok, zonder voice.
Je kan niet zomaar een SD kaartje gebruiken maar alleen de originele navigatie SD kaart.Die van Skoda op een 32Gb-kaartje uitgepakt. Via software-update in het menu geprobeerd, maar krijg steeds weer de volgende foutmelding:
Al een andere unzipper geprobeerd. Bijv. 7zip, winrar, of andere.op een 32Gb-kaartje uitgepakt.
niets over dat dat de originele kaart moet zijn
Geen idee, maar er gaan heel veel verhalen rond over navigatie update terwijl het zo eenvoudig is gemaakt met de downloader en uitpakken direct naar de SD kaart.Hoe kwam ik er dan bij dat ik de kaarten (zonder VIN) ook van Here kon plukken
Hoe kwam ik er dan bij dat ik de kaarten (zonder VIN) ook van Here kon plukken?
Ook hier de vraag: hoe heb jij dit geactiveerd gekregen???Vandaag is Carplay geactiveerd. Lekker met Joe Bonamassa op Spotify naar kantoor gereden......
Het wachten is nu nog op de licentie voor het activeren van de Voice Control. Dat is in Tsjechië een aparte extra.........
Ik vind toch 250 euries een hoop centen voor zo een code..... ik zou graag zien dat dit via VCDS geactiveerd kon worden tegen bijv. een kratje bier ofzoVia een door mijn garage bestelde code, die ook daar moet worden geïnstalleerd. Wel enig uitzoekwerk voor mijn garage, want zij konden niemand vinden die dat al eens gedaan had. Wel vreemd: ik ben toch niet de enige met een Amundsen MIB2? Rijdt dan iedereen met een Amundsen MIB2 rond met een menupunt dat het niet doet? Daar zou ik me kapot aan ergeren.
Ook (juist) voor een Bolero is Smartlink erg handig: dan kun je navigeren met Apple kaarten!