Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

wimpie33

Forumguru
Je zou verwachten dat mirror link apart komt. Heeft niks te maken met navigatie. Wel erg groot bestand deze keer

Renzo4000

Forumguru
Ik ben bang dat het überhaupt niet op de huidige generatie navi's beschikbaar komt, al hoop ik dat wel (daarom was ik zo verrast toen je dat zei!).

wimpie33

Forumguru
Staat er toch duidelijk bij. Wel voor de nieuwe generatie natuurlijk. Die van mij is net 2 weken oud. Dus hoop dat wel op zit is zelfde systeem als in de Fabia

Darkside

Forumguru
Fabia heeft geen columbus toch? En ook geen amundsen maar een iets nieuwere 6" ipv 5,8" toch?

Toch zou de columbus middels een simpele update mirrorlink moeten kunnen krijgen.

MikeyMan

Actief lid
Nou, de update staat erop. Inderdaad nieuwe kaartversie.
Het lijkt erop dat er toch wat meer wordt geupdate dan alleen kaarten. Er is namelijk na de update van 25 gb nog steeds 11 gb over.

Heb eerlijk gezegd nog geen wijzigingen gemerkt. 3d gebouwen zaten er al op, Mirrorlink nergens te vinden.

micky

Forumguru
ik ben hem opnieuw aan het downloaden, columbus ziet hem niet, vorige keer werkte het wel, moest jij na het downladen een programma starten en vin invoeren zoals in het filmpje gezegd wordt? ik zie niet hoe dat werkt, na het downloaden blijft er een raar scherm met onleesbare taal open staan, waarom is dit niet gewoon in het engels pfffff

MikeyMan

Actief lid
Hij deed het bij mij eerst ook niet. Had toen nog alle muziek en logo's en dergelijke in losse mapjes staan.
En de update in een apart mapje.

Heb daarna de navigatie-bestanden in de hoofdmap gezet, en daarna de muziek in een losse muziekmap.
Toen deed ie het na een paar keer proberen prima :)

MikeyMan

Actief lid
Nee?

Tis wel zo dat het downloadprogramma eerst een stuk schijfruimte blokkeerde en daarna pas ging downloaden.
Weet ook niet precies hoe ik het gedaan heb, tsjechisch is niet mijn sterkste punt :)

Bovenaan Onderaan